התפקיד החדש של מנכ"ל אינטל שעזב את החברה בעקבות מערכת יחסים עם עובדת

ביוני הודיעה אינטל על פרישתו של בריאן קרזניץ' מתפקיד המנכ"ל ומדירקטוריון החברה • כעת מונה קרזניץ' לתפקיד מנכ"ל חברת CDK Global, ספקית טכנולוגיית מידע ופתרונות שיווק דיגיטלי לתעשיית הרכב

בריאן קרזניץ, מנכ"ל אינטל לשעבר / צילום: רויטרס
בריאן קרזניץ, מנכ"ל אינטל לשעבר / צילום: רויטרס

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל לשעבר, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת CDK Global, ספקית של טכנולוגיית מידע ופתרונות שיווק דיגיטלי לתעשיית הרכב. אינטל הודיעה על פרישתו של קרזניץ' מתפקיד המנכ"ל ומדירקטוריון החברה ביוני, בעקבות מערכת יחסים בהסכמה שקיים עם עובדת אינטל - בניגוד למדיניות החברה. רוברט סוואן שכיהן כמנהל הפיננסי של אינטל מכהן מאז כמנכ"ל זמני של החברה, שעדיין לא מינתה מנכ"ל קבוע במקום קרזניץ'.

לזלי ברון, יושבת ראש דירקטוריון CDK אמרה כי "בהערכת העתיד של CDK, הסקנו שהדבר הנכון הוא להביא מנכ"ל מנוסה מתחום הטכנולוגיה שיניע את הצמיחה ויעזור לנו לנצל הזדמנויות רבות. אנחנו מרוגשים מאוד מהמינוי של קרזניץ', שמגיע עם ניסיון של 36 שנים באינטל, שמשלב יצירת ערך עבור משקיעים וניסיון בהנהגה טכנולוגית ואסטרטגית. הדירקטוריון בטוח לחלוטין שיש לו את הכישרון והמומחיות הנחוצים כדי להוביל את CDK".

קרזניץ' אמר כי "ל-CDK יש עמדת הובלה בשוק טכנולוגיית הרכב שמתפתח במהרה ואני נרגש לקראת ההזדמנות לעזור להצמיח את החברה המיוחדת הזו ולקחת אותה לשלב הבא. תעשיית הרכב עוברת שינויים שישפיעו ויציגו הזדמנויות לסוחרים, לצרכנים ולאקוסיסטם הטכנולוגי שמשרת אותם".

קרזניץ' והמנכ"ל היוצא של CDK בריאן מקדונלד ישתתפו היום יחד בשיחת משקיעים לאחר פרסום התוצאות הכספיות של CDK לרבעון הראשון של השנה הפיסקלית 2019.