דוחות חלשים להוט שסובלת מאיבוד לקוחות וירידה בהכנסות

החברה הפסיקה לדווח בארץ, ודוחותיה מתפרסמים במסגרת חברת האם אלטיס בצרפת • הוט מובייל אבדה אף היא 9,000 לקוחות • ההכנסה הממוצעת למנוי בחודש נותרה ברמה של 52 שקלים • ירידה של 50 מיליון שקלים בהכנסות

דוחות לא טובים לחברת הוט. מכיוון שהוט ביצעה פירעון מלא של האג"ח שלה שנסחר בבורסה בתל אביב החברה הפסיקה לפרסם דוחות כספיים בישראל.

את הנתונים הפיננסיים שלה לרבעון השלישי אתמול בערב פרסמה חברת האם של הוט, אלטיס. ללא ספק המגמה המסתמנת מהדוחות מציבה קושי רב בפני החברה לעמוד באתגרי העתיד בכל הקשור להשקעות.

הוט מפרסמת דוחות לא טובים המשקפים תחרות משמעותית הן בגזרת הנייח והן בגזרת הסלולר וירידה בכמות המנויים במגזר הנייח והנייד. החברה מציגה שחיקה משמעותית בהכנסות וב-EBITDA.

החברה מציגה ברבעון השלישי של השנה שחיקה משמעותית בהכנסות לעומת הרבעון הקודם - ירידה של 50 מיליון שקלים המהווים שחיקה של כ-4%. השחיקה בהכנסות נובעת מכל התחומים המפורטים בדוח - מגזר פרטי נייח וסלולר ומגזר עסקי.

המשך מגמת השחיקה ב-EBITDA. ברבעון האחרון ה-EBITDA נשחקה בכ-25 מיליון שקלים המהווים שחיקה של כ-6%. מצבת הלקוחות הנייחים של החברה נשחקת אף היא בכ-9,000 לקוחות ברבעון האחרון. הוט מובייל אבדה אף היא 9,000 לקוחות כתוצאה מההחלטה להתמקד בלקוחות איכותיים ולהפסיק לשחק בגזרת המחיר. כתוצאה מכך נשמרה ההכנסה הממוצעת למנוי בחודש על אותה רמה של 52 שקלים.

קצב ההשקעות של החברה יורד ברבעון האחרון - החברה השקיעה כ-218 מיליון שקלים ברבעון האחרון, ירידה של 40 מיליון שקלים בהשוואה לרבעון קודם, וירידה של 24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

תזרים המזומנים החופשי של הקבוצה הסתכם ב-204 מיליון שקלים, גידול של 15 מיליון שקלים לעומת הרבעון הקודם.

פרטנר טי דיווחה אתמול על 18 אלף לקוחות חדשים בטלוויזיה ו - yes דיווחה על 4,000 לקוחות חדשים כולל בטלוויזיה האינטרנטית שלה סטינג טי וי.