הגרלת דצמבר 2018 של מחיר למשתכן הפכה להגרלת ינואר 2019

ההגרלה השביעית של מחיר למשתכן תכלול 3,155 יחידות דיור ב-24 יישובים ברחבי הארץ, והלילה היא תיפתח לציבור הזכאים ותישאר פתוחה עד 10 בינואר • לראשונה תיפתחנה הגרלות ביישובים: טבריה, בית אריה, קריית מלאכי, אלפי מנשה, קריית יערים, סחנין ועראבה

שר האוצר משה כחלון / צילום: איל יצהר
שר האוצר משה כחלון / צילום: איל יצהר

עיכובים באיתור הפרויקטים הבשלים להגרלה השביעית של מחיר למשתכן, הביאו לכך, שרק ביום א' ב-20:30 הוציא משרד האוצר הודעה רשמית על קיום ההגרלה. תקוות באוצר לכלול בהגרלה הנוכחית את הפרויקטים במגרש מכבי יפו נתבדו לעת עתה, וההערכות במשרד הן, שהגרלות אלה, הראשונות של מחיר למשתכן בתל-אביב, יוצאו בחודש פברואר הקרוב.

ההגרלה השביעית של מחיר למשתכן תכלול 3,155 יחידות דיור ב-24 יישובים ברחבי הארץ, והלילה היא תיפתח לציבור הזכאים ותישאר פתוחה עד ליום חמישי, ה-10 בינואר, 2018. תוצאות ההגרלה יימסרו לזוכים בסוף חודש ינואר 2019.

במסגרת ההגרלה שתיפתח הלילה יכללו הישובים: אופקים, באר יעקב, בית אריה, ירושלים, נצרת עלית, נתניה, עראבה, קריית מוצקין, קריית מלאכי, קריית שמונה, סחנין, בית"ר עלית, דימונה, בית שמש, מרכז שפירא, טבריה, רעננה, נתיבות, באר שבע, אלפי מנשה, רמלה, קריית יערים, אשקלון ובית שאן.

לראשונה תיפתחנה הגרלות ביישובים: טבריה, בית אריה, קריית מלאכי, אלפי מנשה, קריית יערים, סחנין ועראבה.

מהמשרד נמסר, כי כל ההגרלות מיועדות לזכאי כל הסדרות - א',ב' וג', ואולם עדיפות תינתן לסדרה א' על פני ב' ולסדרה ב' על פני ג'.

שר האוצר משה כחלון בחר שוב לתקוף את הגורמים - "האינטרסנטים" כדבריו - שלטענתו מנסים לפגוע בפעולותיו להורדת המחירים. "שוק הדיור עבר מהפכה בארבע השנים האחרונות, מעליות מחירים תלולת לירידה ראשונה מזה עשור", מסר השר. "עבור הזוגות הצעירים, מחירי הדירות ירדו במאות אלפי שקל במסגרת פרויקט מחיר למשתכן שאליו מוקצות רוב קרקעות המדינה. אינטרסנטים וספקולנטים רבים רוצים לעצור את המהפכה הזו. לא עצרנו ארבע שנים, לא נעצור בחודשים הקרובים ולא נעצור בשנים הקרובות. בהצלחה לכל הזוגות הצעירים שישתתפו בהגרלה, וברכות מראש ל-3,155 משפחות שיזכו".