טיב טעם מוכרת את רשת כלי הבית דומו

במסגרת העסקה מוכרת הרשת את הפעילות לרבות המלאי וסימני המסחר, וזאת תמורת תשלום בסכום ש"אינו מהותי לטיב טעם", כך עפ"י החברה • הרוכשת היא חברת מילניום, יבואנית המותג ארקוסטיל

טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו
טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו

רשת טיב טעם שבשליטת חגי שלום מוכרת את דומו (DOMO), רשת כלי הבית שבבעלותה. במסגרת העסקה מוכרת הרשת את הפעילות לרבות המלאי וסימני המסחר, וזאת תמורת תשלום בסכום ש"אינו מהותי לטיב טעם", כך על-פי החברה. העסקה תושלם בכפוף קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

טיב טעם  מפרטת כי האישור להשלמה העסקה ויתר התנאים המתלים נדרשים להיות מושלמים עד סוף מארס 2019. בד-בבד, טיב טעם התקשרה עם הרוכש בהסכם בר רשות לתפעול שטחי המסחר בסניפי טיב טעם בהם נמכרו מוצרי דומו במתכונת חנות בתוך חנות, בכפוף להשלמת העסקה. מדוחות טיב טעם עולה כי נכון לסוף 2017 הפעילה הרשת 9 סניפים תחת המותג דומו, אשר 7 מהם הם במתכונת של חנות בתוך חנות בסניפי טיב טעם בשטחי מכירה בהיקף של קרוב ל-1,273 אלף מ"ר.

הרוכשת היא חברת מילניום, יבואנית המותג ארקוסטיל, שבבעלות האחים שלמה ודניאל זיגרייך, שפעלה עד היום כיבואנית בשוק כלי הבית והמתנות. 

בחברה מבהירים היום (ד') כי האירוע המדווח הוא "אירוע לא מהותי, ואין לו השפעה מהותית על פעילותה של החברה", הן בשל היקף העסקה והשפעתה על תוצאות פעילות החברה והן בשל היקף פעילותה של דומו.

הפעילות של דומו מתמקדת באביזרים למטבח, והיא משווקת, בין היתר, עזרי מטבח, כלי מטבח המיועדים לאפייה ולבישול, כלי בית ואירוח וכן מוצרי מזון איכותיים מתחום המעדנייה. כמו כן, במהלך 2016 פתחה החברה, בשיתוף זכיין, בית קפה תחת המותג "דומו קפה" בסניף דומו בהרצליה. מדוחות החברה עולה כי 24% מהמכירות בדומו משויך לחברי מועדון הלקוחות של הרשת.

מתחריה העיקריים של דומו הם אתרי הסחר המקוונים; מתחרים המתמחים בתחום כלי הבית כגון פור שף, ספייסיס, לגעת באוכל ועוד; וכן גופים שאינם מתמחים בתחום כלי הבית ומוכרים מוצרים כחלק בלתי נפרד ממוצרים נוספים הנמכרים בחנויות, כגון המשביר החדש לצרכן, איקאה, פוקס הום וגולף אנד קו.