נתניהו: "לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות, אם לא ניתן לסיימו עד הבחירות"

רה"מ בסרטון שפרסם הערב: "השמאל מנסה להדיח ראש ממשלה באמצעות משפט שדה וגניבת הבחירות מכם, אזרחי ישראל" • "הם יודעים שהקבוצה שלנו תמיד מנצחת, אז הם מנסים ללחוץ על השופט להוציא את מסי מהמשחק"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רפי קוץ
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רפי קוץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (ה') סרטון, בו טען כי "לא ייתכן לפתוח בשימוע לפני הבחירות, אם לא ניתן לסיימו עד הבחירות".

"במשך שנים מפעילים מפגיני השמאל והתקשורת לחץ בריוני ולא אנושי על היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר - גם כשאין כלום", אמר ראש הממשלה בתחילת הסרטון. "הלחץ הזה מגיע לשיאו בימים אלה. מנסים לכפות על היועץ להתערב התערבות גסה בבחירות על-ידי הזמנתי לשימוע - כשידוע מראש שלא ניתן לסיים את השימוע עד הבחירות.

"לא יעלה על הדעת שהציבור ישמע רק טענות של צד אחד ולא ישמע את התשובות של הצד השני. הרי השמעת התשובות הביאה פעם אחר פעם לסגירת תיקים בעבר. זאת בדיוק הסיבה שאף פעם לא פתחו בשימוע לפני הבחירות אם לא יכלו לסיים אותו עד הבחירות.

"וזאת בדיוק הסיבה שהשמאל מנסה לעשות עכשיו את ההפך, כי המטרה שלו ברורה: לנסות להדיח ראש ממשלה באמצעות משפט שדה וגניבת הבחירות מכם, אזרחי ישראל. איך אמר אחד מחברי הליכוד? 'הם יודעים שהקבוצה שלנו תמיד מנצחת, אז הם מנסים ללחוץ על השופט להוציא את מסי מהמשחק'".