האם מדונה תופיע באירוויזיון במאי? תאגיד השידור כאן: "בבוא הזמן נודיע"

לפי פרסומים, מתנהלים מגעים להבאת הכוכבת להופעה באירוויזיון בחודש מאי לאור הזיקה שלה לישראל • מכירת הכרטיסים לאירוויזיון בתל-אביב תחל ככל הנראה בסוף החודש

מדונה / צילום: Shutterstock
מדונה / צילום: Shutterstock

האם מדונה תופיע באירוויזיון שיתקיים בתל-אביב? לפי פרסומים, מתנהלים מגעים להבאת הכוכבת להופעה באירוויזיון בחודש מאי לאור הזיקה שלה לישראל. 

האם זה יקרה? גם לפני האירוויזיון בליסבון ב-2017 התרוצצו שמועות לפיהן מדונה תופיע בפורטוגל, מה שלא קרה. הרקע לשמועה אז נבע מהעובדה שלמדונה יש בית בפורטוגל, ושבנה דיוויד משחק בליגה הפורטוגלית. שמועה אחרת התייחסה לבואה של ליידי גאגא להופיע באותו אירוויזיון, מה שגם לא התממש.

ב-2016 הניסיון להביא כוכב אמריקאי דווקא הצליח - ג’סטין טימברלייק, ששהה בשבדיה בזמן שבו התקיים האירוויזיון, הוזמן לשטוקהולם ונענה להזמנה. 

מכירת הכרטיסים לאירוויזיון בתל-אביב תחל ככל הנראה בסוף החודש. ייתכן כי ההפקה ממתינה לראות מי יהיה הכוכב שימשוך קהל נוסף. כזכור, עומר אדם, שאמור היה להופיע באירוויזיון, חזר בו לאור העובדה שהתחרות נערכת ביום שבת.

מתאגיד השידור "כאן" נמסר: "בימים אלה אנו מגבשים את התוכנית האומנותית לאירוויזיון 2019. בבוא הזמן נפרסם את רשימת האמנים שייקחו בו חלק".