דלפה תמונה נוספת של גלקסי S10: יכיל אפליקציית ארנק קריפטו

לפי דיווח בחשבון טוויטר, תמונות נוספות של מכשיר הגלקסי S10 דלפו לרשת • בתמונות נראית לראשונה אפליקציית Blockchain KeyStore של סמסונג - אפליקציית ארנק קריפטו שנמצאת במכשיר באופן מובנה

הטלפון המתקפל החדש של סמסונג / צילום: רויטרס
הטלפון המתקפל החדש של סמסונג / צילום: רויטרס

תמונות נוספות של מכשיר הגלקסי S10 דלפו לרשת וחשפו פרטים חדשים על המכשיר, כך לפי דיווח בחשבון טוויטר. התמונות החדשות פורסמו בטוויטר על ידי המשתמש בן גקסין והן מראות לראשונה את אפליקציית Blockchain KeyStore של סמסונג - אפליקציית ארנק קריפטו שנמצאת במכשיר באופן מובנה, ותשתמש ככל הנראה בזיהוי ביומטרי לצורכי אבטחה. בנוסף, בדומה לתמונה הקודמת שדלפה, התמונות שפורסמו בטוויטר מראות שוב כי תצוגת המכשיר מגיעה עם נקב עבור המצלמה הקדמית. S10 הוא אחד משלושת הדגמים שסמסונג צפויה להשיק בחודש הבא.

לפי דיווחים, סדרת גלקסי S10 תושק באירוע שסמסונג עורכת ב-20 בפברואר ותכלול שלושה מכשירים, גלקסי S10, S10 פלוס ומכשיר מוזל בשם גלקסי S10E או S10 לייט. בנוסף, החברה צפויה להשיק גם את הטלפון המתקפל שלה, אליו סיפקה הצצה ראשונה באירוע שערכה בנובמבר. מתחרות כמו וואווי ושיאומי כבר אישרו כי גם הן עובדות על מכשיר מתקפל, וחברת סטארט-אפ סינית בשם רויול כבר שחררה מכשיר בעל מסך מתקפל לשוק.

שמועות רבות מתפרסמות לקראת האירוע המצופה של סמסונג, והאתר האיטלקי TuttoAndroid דיווח כי מחירי סדרת גלקסי S10 צפויים להאמיר ולהיות גבוהים אף יותר מהאייפונים שהושקו בספטמבר. לפי הדיווח, מחיר דגם הגלקסי S10 פלוס צפוי לעלות החל מ-1049 יורו (1192 דולר), הגלקסי S10 יעלה החל מ-929 יורו (1056 דולר) וגלקסי S10 לייט יעלה 799 יורו (908 דולר).