פינוי-בינוי באשדוד: 1,100 דירות במקום 186

אחת מבעלות הדירות מספרת: "74% מהדירות פה הן של משקיעים, והם עיקר הסרבנים. אם החוק מבטיח 25 מ"ר, הם רוצים שתי דירות או שתי חניות"

סיפור הדיירים: 

אחת מבעלות הדירות מספרת: "כל הסיפור הזה כבר נמשך 7 שנים. 4-5 שנים לקח לחפש יזם. החתמנו דיירים על הסכמה עקרונית כשלא היה לנו בכלל יזם. אחר כך היו פה 6-7 יזמים, מאכרים, עד שאביסרור ולקחו את זה על עצמם. זה מתחם שלם. אביסרור התייחסו לכל משפחה ולא לטאבו ולמטראז', רצו לדעת כל בעיה שיש אצל כל משפחה. יש להם פה משרד וכל זמן מה אספו את כל הוועדים לראות אם יש למישהו בעיות משפטיות, מבוגר או מחלה. יחס אישי. החברה תספוג לחמש שנים את ההפרש בארנונה ואת התשלום לחברת הניהול, כדי שאנשים יראו אם הם יכולים לעמוד בזה, או שימכרו את הדירה.

"74% מהדירות פה הן של משקיעים, והם עיקר הסרבנים. אם חוק הפיצוי מבטיח 25 מ"ר תוספת, הם רוצים שתי דירות, או שתי חניות. היום יש 9 דיירים, שלא מוכנים לחתום ואפילו לא לדבר. טורקים את הטלפון. זה סיפור לא פשוט. 

התמורה ליזם:

940 דירות, מכפיל שטח עיקרי של 5.5, ושטח מסחרי בשטח של כ-1,300 מ"ר. 

התמורה לדיירים:

דירה חדשה שתהיה גדולה בכ-25 מ"ר מהדירה הישנה, + מרפסת עד 12 מ"ר. פטור מדמי ועד בית ל-5 שנים, שכירות ותשלום עבור הובלה, הנחה בשדרוג הדירה המגיעה לדיירים.

חניה:

חניה תת-קרקעית אחת לכל דירה.

לו"ז:

כ-90% מהדיירים חתמו על הסכם פינוי-בינוי, התוכנית אושרה בוועדה המקומית ונמצאת לקראת הפקדה בוועדה המחוזית.

מיקום מדויק: מתחם הנשיא, רחוב סיני 2-20 ורחוב הראשונים 46, רובע א', אשדוד

המצב הקיים: 186 דירות שיכון ישנות.

היזם: אביסרור ובניו יזום ופתוח, אביסרור משה ובניו 

האדריכל: רוזיו אדריכלים.