הולמס פלייס תקים קאנטרי חדש בהרצליה בהשקעה של 30 מיליון שקל

החברה קיבלה את אישור הממונה על ההגבלים למיזוג עם עופר קיט ונופש, ובכך התמלא התנאי המתלה בהסכם השכירות בין הצדדים • בהולמס פלייס מעריכים כי הקאנטרי החדש יניב לה הכנסות שנתיות של 18-22 מיליון שקל • הולמס פלייס נסחרת בשווי של 295 מיליון שקל, לאחר שהמניה ירדה 10% בשנה האחרונה

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס  / צילום: יוני רייף
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף

חברת הולמס פלייס, המפעילה רשת של מועדוני כושר בארץ, תפתח מועדון "קאנטרי" חדש בהרצליה. החברה דיווחה הבוקר (ה') לבורסה כי קיבלה את אישור הממונה על ההגבלים למיזוג בינה לבין עופר קיט ונופש, ובכך התמלא התנאי המתלה שהיה קבוע בהסכם השכירות בין הצדדים. עם כניסת הסכם השכירות לתוקף, הצדדים יחלו בבניית מועדון "Family" מחודש.

בהולמס פלייס מעריכים כי ההשקעה בהקמת ופתיחת המועדון תסתכם בכ-30 מיליון שקל, והוא יניב לה הכנסות שנתיות של 18-22 מיליון שקל ורווח תפעולי תזרימי (EBITDA) של 5-7 מיליון שקל בתוך 2-3 שנים מפתיחתו.

פורמט ה-Family של הולמס פלייס משלב קאנטרי עם מועדון פרימיום. לחברה יש 7 מועדונים בפריסה ארצית הפונים למשפחות וללקוחות פרימיום. בחברה מתכננים להמשיך ולפתוח עד 10 מועדוני פמילי חדשים בשנים הקרובות.

מנכ"לית הולמס פלייס, קרן שתוי, ציינה היום כי "זו תוספת משמעותית למשפחת הולמס פלייס, ואנו צופים להגיע למעל 7,000 מנויים בהרצליה. מועדון פמילי ממוצע מגיע ל-EBITDA של יותר מ-5 מיליון שקל, ואנחנו מעריכים כי אלה יהיו המספרים גם במועדון החדש".

הולמס פלייס  נסחרת היום בשווי של 295 מיליון שקל לאחר ירידה של 10% במניה בשנה האחרונה. החברה הצטרפה למועדון החברות הציבוריות לפני קצת יותר משנה (בדצמבר 2017), עת ביצעה הנפקת מניות וגייסה כ-62 מיליון שקל לתוך החברה (לצד הצעת מכר בהיקף של כ-32 מיליון שקל).

את המחצית הראשונה של 2018 סיימה החברה עם רווח של כ-9 מיליון שקל, כמעט כפול לעומת הרווח בתקופה המקבילה ב-2017. הכנסות החברה בתקופה זו עמדו על כ-193 מיליון שקל, צמיחה של 7% לעומת התקופה המקבילה