ה"משעממת" מקרית שמונה עוזבת את הליכוד ועוברת לכחלון

אשת הליכוד הוותיקה מקרית שמונה שכונתה "משעממת" על ידי ראש הממשלה, הודיעה שהיא עוזבת את הליכוד ועוברת לתמוך במפלגתו של כחלון • "איזו קבלת פנים אני מקבלת פה לעומת המקום ההוא", אמרה היום

אורנה פרץ "המשעממת" מקרית שמונה / קרדיט: אלעד מלכא
אורנה פרץ "המשעממת" מקרית שמונה / קרדיט: אלעד מלכא

שעות לאחר שקמפיין חוסן לישראל של בני גנץ הוציא סרטון התוקף את ראש הממשלה נתניהו על כך שכינה פעילה חברתית בקרית שמונה, אונה פרץ כ"משעממת", הודיעה הפעילה, אשת ליכוד ותיקה, שהיא עוזבת את הליכוד ועוברת לפעילות במפלגתו של שר האוצר משה כחלון.

אורנה פרץ זכתה לחשיפה לפני מספר חודשים כאשר נתניהו ביקר בעיר וחנך שירותי רפואה בפריפריה. פרץ, הזקוקה לטיפולים אינטנסיביים (גידול) ניסתה לקרוא מן הקהל ביקורת על כך שהליכוד מזניח את שירותי הרפואה בפריפריה ושמדובר בהשקה של שירותים יקרים. היא קראה קריאות ביניים לעבר נתניהו, והקהל ניסה להסותה. בסופו של דבר נתניהו פנה אליה ואמר לה "את משעממת אותנו".

נתניהו היה באותו יום טרוד גם במותו של חברו, עו״ד יעקב וינרוט וצוותו הסביר יותר מאוחר שהוא ראה בהפרעה שלה התקפה אישית עליו, תוך שהוא מדבר על וינרוט. פרץ טענה, והדבר אף הופיע בסרטוני הווידאו, שהיא חיכתה שיסיים את המשפט שלו בנוגע לאבל על וינרוט ורק כאשר הוא החל לדבר על מדיניות שירותי הרפואה בצפון, היא קראה לעבר ראש הממשלה.

מאז אותו המקרה, הותקפה פרץ ברשתות החברתיות ובעיר מגוריה קרית שמונה, והואשמה שהיא "שמאלנית" (אם כי, גם היא ציינה, כי ׳שמאלנות׳ אינה קללה, אך זה הוטח בה כדי להעליבה).

אחותה של פרץ, דניאלה פרץ, היא פעילת מפלגת כולנו.

היום הודיע משה כחלון, באירוע בעיר טבריה במלון קיסר, כי אורנה פרץ עוזבת את הליכוד ועוברת לתמוך בו בבחירות 2019.

אורנה פרץ אמרה בכנס: "איזו קבלת פנים אני מקבלת פה לעומת המקום ההוא. אני פעילה חברתית הרבה מאוד שנים ומבינה בפוליטיקה. עד אתמול הבית הפוליטי שלי היה בליכוד. אבל זכותי לבחור במי שאני רוצה. השר כחלון ומפלגת כולנו הובילו המון שינויים בחברה הישראלית שאנחנו, המעמד החלש, מרגישים יום יום. החלטתי לתמוך במפלגת כולנו והשר כחלון. צריך שכמה שיותר אנשים יתמכו בכולנו כי באמת אכפת לו מאיתנו."

שר האוצר משה כחלון הודה לפרץ ואמר: "אורנה, אכפת לנו ממך, ואת מצטרפת היום למפלגה החברתית ביותר בישראל."