גדעון סער: כספי הליכוד שלנו מממנים לו את הערוץ שבו הוא מכפיש אותי

גדעון סער הגיב בתוקפנות להכפשות שהוא סופג מראש הממשלה נתניהו ובנו יאיר • בראיון בקשת 12 אמר סער כי תניהו מפיץ כזבים נגדו ב-3 גרסאות שונות, "אשר בכולן אין גרעין של אמת"

גדעון סער / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
גדעון סער / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

גדעון סער הגיב היום (ב') בתוקפנות רבה להכפשות שהוא סופג ב-24 השעות האחרונות מכיוונו של ראש הממשלה נתניהו, בנו יאיר נתניהו ולדבריו, מאנשים נוספים המקיפים את ראש הממשלה.

בראיון בערוץ 12, אמר סער ליונית לוי שנתניהו מפיץ כזבים נגדו ב-3 גרסאות שונות, "אשר בכולן אין גרעין של אמת". לשאלת לוי, האם סער אומר שנתניהו הוא שקרן השיב לה סער: "הרגע אמרתי לך שהוא מפיץ כזבים".

סער התייחס גם לשידור התעמולה של הליכוד בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה ואמר:"כספי הליכוד שלנו מממנים לו את ערוץ ממנו הוא מכפיש אותי" .

לדבריו, "רה"מ ובני משפחתו מנהלים מסע רדיפה נגדי. דווקא מנתניהו שתמיד מתלונן שכך עושים לו הייתי מצפה לנהוג אחרת" אמר סער. הוא הוסיף שעל אף כל זאת הוא ממשיך לתמוך במועמדתו של נתניהו לראשות הממשלה, ולשאלת לוי אם יסרב לקבל את מלאכת הרכבת הממשלה, הוא השיב, בעתיד כאשר הנושא יהיה רלבנטי, אני אתמודד על ראשות המפלגה".

היום אחר הצהריים, כתב יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה "ליכודניקים יקרים אני מזכיר לכם שאבא שלי הזהיר מפני רובי ריבלין ואף אחד בימין לא הבין למה, ובסוף התברר שצדק. לא סתם ערוצים 12, 13 וכל שאר תקשורת השמאל מהללת ומשבחת את גדעון סער. הם יודעים מי בצד שלהם. רובי ריבלין מחכה לאחר הבחירות כדי לסרב לאבא שלי את משימת הרכבת הממשלה, אפילו אם הליכוד ינצח ובמקום זאת לתת את הרכבת הממשלה לחברו הטוב גדעון סער".

הדברים הללו זהים לטענות של נתניהו נגד סער בחודשים האחרונים, כולל ביום הולדתו, בו תקף את שיתוף הפעולה לכאורה בין ריבלין לבין סער. ריבלין הגיב באותו היום בתקיפות רבה ואמר שמדובר ב"פרנויה הדורשת טיפול אנשי מקצוע".

באשר למתקפות של אשתו של השר ישראל כ"ץ על גדעון סער, אמר הערב סער: "אני כנראה לא יכול לבנות על הקול של יאיר נתניהו ולא על הקול של רונית כ"ץ, אבל עדיין יש 120 אלף חברים אחרים בליכוד ואני מאמין שהם יצביעו מחר על פי טובת המדינה וטובת המפלגה."