כשליברמן הפך לאימוג'י: הסטיקרים לוואטסאפ של ישראל ביתנו

חבילת סטיקרים חדשה לוואטסאפ שלכם: אביגדור ליברמן מגיב • וגם: מי השתלט על עמוד הפייסבוק של מנהיג ישראל ביתנו לרגל הולנטיינס דיי?

אביגדור ליברמן במסיבת העיתונאים / צילום: שלומי יוסף
אביגדור ליברמן במסיבת העיתונאים / צילום: שלומי יוסף

צוות הרשתות החברתיות והדיגיטל של אביגדור ליברמן וישראל ביתנו לא זוכה לתשומת לב רבה בין כל המהומות הפוליטיות ומריבות הליכוד עם חוסן לישראל אך במפלגה לא אומרים נואש. ל"גלובס" נודע כי אנשי ישראל ביתנו השיקו חבילת סטיקרים לאפליקציית וואטסאפ בכיכוב של מנהיג המפלגה - שר הביטחון לשעבר.

החבילה המיוחדת מכילה את ליברמן במגוון פרצופים על הספקטרום הרגשי, אם כי בעיקר שלילי, יחד עם כיתובים משעשעים כמו "אנלייק", "חמוד אתה" ואפילו "יאללה בית"ר".

ערכת הסטיקרים של ליברמן / צילום מסך מוואטסאפ
 ערכת הסטיקרים של ליברמן / צילום מסך מוואטסאפ

את החבילה של ישראל ביתנו והמנהיג ליברמן ניתן להוריד דרך חנויות האפליקציות של אנדרואיד ואפל, ולאחר מכן משתמשי תוכנת המסרים המיידים יוכלו להפיץ אותה בקרב רשימת אנשי הקשר שלהם.

עוד בגזרת הדיגיטל של ישראל ביתנו וליברמן, היום (ה') ביצעו מנהלי עמוד הפייסבוק של ליברמן "השתלטות עוינת" על החשבון תחת ההאשטג #הפמליה_פורצת_לחשבון והעלו פוסט רומנטי של בני הזוג ליברמן לציון חג האהבה - ולנטיינ'ס דיי. "אם הייתם משתפים איתנו פעולה לא היינו צריכים לעשות את זה", נכתב בפוסט כהתנצלות על ההשתלטות. בהמשך הדברים זוכים בני הזוג למיטב הברכות לרגל חגיגות 40 שנות זוגיות וגם להתבדחות על חשבונם, לפוסט צורפו תמונות של אלה ואביגדור מאז הכרותם בשנת 1979 וההערה החותמת "צלמים אתם לא".