הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע

קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות לא מאוד שונה מהשבוע שעבר: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר השבוע, והפרסומת ל-9 מיליון - האהובה ביותר.

הפרסומת של מזרחי טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, רושמת שיעורי הזכירה הנמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.8%.

הפרסומת של 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה לפרסומת הנמוכים בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.5%.

הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע. ההשקעה על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עומדת על כ-700 אלף שקל.

עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 431 (לעומת 333 פרסומות בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.7 מיליון שקל (לעומת 17.4 מיליון בשבוע שעבר).

זכורות אהובות
 זכורות אהובות