אינטרקיור מינתה את האלוף ניצן אלון למנכ"ל קנדוק; רואי זרחיה יהיה סגן נשיא קנדוק

יו"ר אינטרקיור, אהוד ברק: "השינויים בדרג הניהולי של קנדוק מעידים על הדגש על הרחבת הייצור והשיווק בכוונה להתבסס כחברה מובילה בתחום הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם"

על רקע הרחבת הפריסה הבינלאומית של קנדוק ואישור יצוא הקנאביס הרפואי מישראל, אינטרקיור, הודיעה היום (ה') כי דירקטוריון החברה מינה את האלוף (במיל') ניצן אלון לתפקיד מנכ"ל קנדוק. זאת, על רקע אישור היצוא של קנאביס רפואי מישראל לאחרונה, האצת כושר הייצור והצמיחה הגלובלית והרחבת הפריסה הבינלאומית של קנדוק. רואי זרחיה ימונה למשנה לנשיא קנדוק וירכז את עבודת המטה להגדלת הקף הייצור והשיווק וכן להנפקה בנאסד"ק.

מנייתה של חברת הקנאביס אינטרקיור  מזנקת כעת ב-6.5% בבורסה בתל אביב ומרכזת את המחזור הגבוה בשוק. בחצי השנה האחרונה הכפילה החברה את ערכה פי 15 והחברה נסחרת כעת לפי שווי שוק של  1.2 מיליארד שקל. בחודש האחרון המניה השלימה זינוק של 111%.

אלון, 54, בעברו היה גם אלוף פיקוד מרכז ומפקד סיירת מטכ"ל. בחברה מציינים כי לאלון ניסיון ניהולי מוכח של למעלה מ-30 שנה בהפעלת מערכות מורכבות וגדולות הפועלות בסביבה דינמית משתנה עם ממשקי עבודה מרובים. ביולי 2018 הוא מונה על ידי הרמטכ"ל גדי אייזנקוט לפרויקטור למאבק באיום האירני. לפני כן כיהן כראש אגף המבצעים של צה"ל במשך כ-3 שנים, וכן כאלוף פיקוד מרכז ומפקד סיירת מטכ״ל.

אינטרקיור, נזכיר, השלימה את ההשתלטות על קנדוק בספטמבר אשתקד. קנדוק היא אחת מחברות הקנאביס היחידות מבין אלה הקשורות לחברות ציבוריות הנסחרות בתל אביב, שיש לה כבר פעילות ייצור ושיווק משמעותית בתחום הקנאביס.

קנדוק היא אחת משמונה המגדלות הראשונות שקיבלו רישיונות לשיווק קנאביס ישירות לצרכן לפני כעשור, עוד לפני רפורמת הקנאביס שהתחילה באפריל האחרון, שבמסגרתה מתכוונות להיכנס לשוק שאר חברות הקנאביס הנסחרות בבורסה (או המעוניינות להתמזג לחברות נסחרות).

בעקבות אישור הממשלה ליצוא קנאביס רפואי, דירקטוריון אינטרקיור החליט לאחרונה על האצת כושר הייצור של קנדוק בישראל ליעד של כ-100 טון בשנה ועל הערכות לשיווקו במדינות בעלות רגולציה תומכת.

יו"ר אינטרקיור הוא ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, שמונה לתפקיד באוקטובר 2018 במשרה חלקית של 40 שעות חודשיות תמורת 10,000 דולר בחודש וכן אופציות ל-5% ממניות החברה במחיר מימוש של 3.2 שקל למניה. מניית אינטרקיור נסחרת היום במחיר גבוה ב-275% ממחיר המימוש וברק מורווח "על הנייר" כ-45 מיליון שקל.

ברק ציין היום כי "השינויים האמורים בדרג הניהולי של קנדוק, מעידים על הדגש אשר שמות גם החברה וגם קנדוק על הרחבת הייצור והשיווק של קנדוק בכוונה להתבסס כחברה מובילה בתחום הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם ומאידך על מוכנותה של קנדוק להנפקת ניירות הערך שלה בנאסד"ק".