כולנו והליכוד לא יתאחדו; כחלון יציג את רשימתו הערב

(עדכון) •  לדברי מקורביו של כחלון, הוא סמוך ובטוח כי למרות הספקות הוא יעבור את אחוז החסימה •  גורם בכולנו אמר ל"גלובס" כי הפנייה אמש של אנשי גנץ לא הבשילה אל מעבר לגישוש ראשוני, וכי החבירה של גנץ ללפיד סתמה את הגולל על אפשרות כזו

יו"ר כולנו, משה כחלון / צילום: שלומי יוסף
יו"ר כולנו, משה כחלון / צילום: שלומי יוסף

הסתיימו בלא כלום המגעים לאיחוד בין רשימת הליכוד לזו של מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון. כחלן יציג את הרשימה הערב ולדברי מקורביו הוא סמוך ובטוח כי למרות הספקות הוא יעבור את אחוז החסימה.

שר האוצר ויו"ר כולנו, משה כחלון מסר כי "מאז שנכנסתי לחיים הפוליטיים, אני הולך לישון עם עם ישראל ומתעורר עם הבעיות של עם ישראל. לא חששנו לעסוק בנושאים הכי כואבים ובאתגרים הכי גדולים של החברה הישראלית. כולנו תמשיך לרוץ לבד. ללא חיבורים. ללא קומבינות וללא סידורי עבודה. כולנו רצה לבד. ממשיכים להיות מפלגת ימין שפוי".

***

מפלגת כולנו של משה כחלון הייתה ביממה האחרונה יעד לפנייה מצד אנשיו של בני גנץ, שבדקו אתו אמש (ד') אפשרות להתחברות, לאחר שהמשא-ומתן עם אורלי לוי-אבוקסיס עלה על שרטון. היום (ה') נוצר קשר עם בכירים בליכוד, מפלגת האם של משה כחלון, לאפשרות של איחוד אל מול האיחוד במרכז.

גורם בכולנו אמר ל"גלובס" כי הפנייה אמש של אנשי גנץ לא הבשילה אל מעבר לגישוש ראשוני, וכי החבירה של גנץ ללפיד סתמה את הגולל על אפשרות כזו.

עם זאת, כחלון עצמו לא שלל אפשרות לחבור לקואליציה שבראשות גנץ, "אם יקים ממשלה לאומית".

לגבי הליכוד, מדובר בעיקר ברצון של אנשי נתניהו למנוע אובדן קולות במקרה שכחלון לא יעבור את אחוז החסימה, כפי שמסמנים חלק מהסקרים.

אחד ממקורביו של כחלון אמר ל"גלובס" כי לדידה של מפלגת כולנו דבר לא השתנה, והערב תוגש רשימתה העצמאית לוועדת הבחירות המרכזית.