בעקבות דרישת התאגיד: בוטלו כרטיסי האירוויזיון שנמכרו בניגוד להנחיות

מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ, דרש ממשרד הכרטיסים "לאן" לבטל מיידית את כל עסקאות הכרטיסים שנמכרו לאירוויזיון בניגוד להנחיות הרשמיות • מדובר בכ-300 כרטיסים שנשמרו למקורבים, שאמנם שילמו מחיר מלא - אך לא נאלצו להמתין יחד עם עשרות אלפי המבקשים לרכוש כרטיס

אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור / צילום: איל יצהר
אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור / צילום: איל יצהר

סאגת כרטיסי האירוויזיון נמשכת: אחרי ההאשמות ההדדיות בין תאגיד השידור "כאן" ובין משרד הכרטיסים "לאן", מנכ"ל התאגיד, אלדד קובלנץ, דרש מ"לאן" לבטל מיידית את כל עסקאות הכרטיסים שנמכרו לאירוויזיון בניגוד להנחיות הרשמיות של התאגיד.

מדובר בכ-300 כרטיסים שנשמרו למקורבים, שאמנם שילמו מחיר מלא - אבל לא נאלצו להמתין יחד עם עשרות אלפי המבקשים לרכוש כרטיס. מדובר על כרטיסים לגמר במוקמות הטובים ביותר באולם.

לפי תאגיד השידור "כאן", מדובר בשלב הראשון של בדיקת הנושא, שמסקנותיו העלו כי נמכרו עשרות כרטיסים לגמר במקומות מרכזיים ששוריינו מראש, לפני פתיחת המכירה הרשמית ובניגוד להנחיות. הבדיקה נמשכת. 

מנכ"ל התאגיד קובלנץ שיגר מכתב לאבי מסינג, מנכ"ל "לאן", ובו הוא דורש כאמור ביטול מיידי של עסקאות הכרטיסים ורשימה מפורטת של רשימת הכרטיסים. עוד הוא רומז להליך משפטי אפשרי בעתיד. 

ממשרד הכרטיסים "לאן" נמסר בתגובה: "עשרות הכרטיסים שהתאגיד ביקש לבטל, בוטלו. פעלנו ונמשיך לפעול לפי הנחיות התאגיד".