סטארט-אפ האוטו-טק Brodmann17 גייס 11 מיליון דולר

בסבב גיוס A השתתפו, בין השאר, OWRCROWD, מניב מובילטי וקרן ההשקעות נקסט של סמסונג • החברה פיתחה אלגוריתמים ללמידה עמוקה עבור רכב אוטונומי, שזקוקים לכוח עיבוד נמוך

סטארט-אפ / צילום: Shutterstock
סטארט-אפ / צילום: Shutterstock

חברת האוטו-טק הישראלית Brodmann17 הודיע על סיום סבב גיוס A בהיקף של 11 מיליון דולר. בגיוס השתתפו הן משקיעים קיימים והן משקיעים חדשים ובהם OWRCROWD, מניב מובילטי וקרן ההשקעות נקסט של סמסונג. ברודמן 17 פיתחה אלגוריתמים מתקדמים ליישומי למידת מכונה, בדגש על ראיית מכונה עבור כלי רכב אוטונומיים וסמי אוטונומיים.

הטכנולוגיה שלה מאפשרת הגדלה משמעותית של ביצועי הלמידה של המעבדים מבלי להגדיל את כוח העיבוד של המעבד ברכב ואת צריכת החשמל הנלווית. לטענת החברה הטכנולוגיה שלה משיגה רמות דיוק גבוהות מאד שבריר מכוח העיבוד של מעבדי הרכב האוטונומי, שמוצעים כיום. על פי הודעת החברה הטכנולוגיה של נבחנת כיום על ידי יצרני רכב וספקי טיר1 ברחבי העולם החברה נוסדה על ידי היזמים הסדרתיים עדי פנחס, ד"ר עמיר אלוש ואסף מושינסקי.

אלי ניר, שותף בכיר ב-OWRCROUD, אמר כי "אנחנו משוכנעים שברודמאן 17 היא אחת מחברות ה-AI הטובות שבנמצא. לחברה יש צוות ניהול מנוסה שיצר קפיצת דרך בבסיס של האלגוריתמים של הבינה המלאכותית. הטכנולוגיה של החברה פותחת דלתות ליישומי AI שדורשים עוצמת חישוב נמוכה תוך הורדה משמעוית של העלות והמורכבות. ניתן להשתמש בה במגוון סקטורים ותעשיות".

לפני הסבב הנוכחי גייסה החברה כ-4 מיליון דולר בהשקעת SEED.