דיווח: איראן פרצה לטלפון של גנץ; כחול לבן: הפרסום מעלה תהיות

בחדשות 12 פורסם כי שני בכירים בשב"כ נפגשו עם גנץ והודיעו לו כי שירותי המודיעין של איראן פרצו למכשירו ושאבו את כל תכולתו, כולל פרטים אישיים ותכתובות. הוא הוזהר כי עליו להניח שכל פריט יכול לשמש נגדו. כחול לבן: "לא מגיבים לסוגיות בליבת ביטחון המדינה"

בני גנץ / צילום: איל יצהר
בני גנץ / צילום: איל יצהר

איראן פרצה לטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן בני גנץ ושאבה את כל תכולתו, כולל פרטים אישיים ותכתובות פרטיות ומקצועיות - כך פורסם הערב (ה') בחדשות 12. לפי הפרסום, שני בכירים בשב"כ נפגשו עם גנץ והודיעו לו על הפריצה למכשיר על ידי שירותי המודיעין של איראן. הפריצה קרתה בתחילת דרכו הפוליטית, והוא הוזהר כי עליו להניח כי כל פריט נמצא בידיים עוינות ויכול לשמש נגדו.

מכחול לבן נמסר בתגובה כי "איננו מגיבים לסוגיות המצויות בליבת ביטחון המדינה. יש להדגיש כי האירוע המדובר התקיים כארבע שנים לאחר סיום כהונת הרמטכ"ל גנץ ומעלה תהיות רבות על תזמון פרסומו כעת".

בשב"כ סירבו להתייחס לדברים.

ראשי כחול לבן סיירו אתמול בשדרות וביישובי עוטף עזה. יו"ר הרשימה גנץ, שכיהן כרמטכ"ל בימי מבצע צוק איתן, אמר כי הוא אינו מודאג מהסקרים האחרונים, המנבאים בין השאר צמצום פערים בין המפלגה לליכוד וקשיים בהרכבת גוש חוסם מול מפלגות הימין. "אנחנו אופטימיים מאוד ונגיע רחוק", אמר.

בהמשך דבריו, גנץ מתח ביקורת על התנהלות הממשלה בנוגע לנעשה באזור. "בשלוש וחצי השנים האחרונות שאחרי צוק איתן היה שקט מוחלט - לא בלונים לא רקטות לא עפיפונים", טען. "לצערי, חוץ מקידום המכשול החשוב לא נעשה כאן שום דבר כדי לשפר את המציאות הביטחונית".