רגב על הפיגוע בצומת אריאל: טיבי לא מוכן לגנות רוצחים ועם האדם הזה גנץ ולפיד רוצים להעביר גוש חוסם

כחול לבן: "מעולם בכל תולדות המדינה לא קרה ששר בישראל ניצל את מותם של נרצחי פיגועים לתעמולה פוליטית עוד לפני לוויות ההרוגים. מתוך כבוד לקורבנות לא נגיב מעבר לכך בנקודת זמן זו"

מירי רגב / צילום: תמר מצפי
מירי רגב / צילום: תמר מצפי

הפיגוע הקשה הבוקר (א') מוציא מן הפוליטיקאים תגובות קשות. שרת התרבות והספורט מירי רגב נכנסה הבוקר לישיבת הממשלה ובדרכה פנימה פנתה לעיתונאים ואמרה "אני בטוחה שכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבל הארור הזה מהפיגוע המשולב בצומת אריאל.

"אחמד טיבי לא היה מוכן לגנות רוצחים (בכך התייחסה להופעתה בתכנית אירוח ביום ו' דקות מספר לאחר הופעתו של טיבי -ט.ש), וזה מה שקורה כשמעודדים שאהידים, ועם האדם הזה גנץ ולפיד רוצים להעביר גוש חוסם. זה מי שיוביל אותנו להמשך פיגועים מהסוג הזה. אין מי שישמור ויגן על ביטחון מדינת ישראל כפי שנתניהו עושה".

בחשבון הטוויטר של בני גנץ התפרסמה תגובה מהירה:

 


גם ראש הממשלה נתניהו התייחס לפיגוע בדבריו בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו בעיצומו של מרדף אחר המפגעים בשני מוקדים באזור אריאל. אני מחזק את ידיהם של חיילי צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון שרודפים אחר המפגעים. אני בטוח שהם ילכדו אותם ונמצה איתם את הדין כפי שעשינו בכל המקרים האחרונים.

"ישראל רואה בחומרה רבה את השיגור של רקטות מרצועת עזה לעברנו בסוף השבוע. החמאס נושא באחריות לכל התקפה מרצועת עזה, גם כשמדובר בירי מכוון וגם כשמדובר בירי בטעות. לכן הוריתי לתקוף מאה מטרות טרור של חמאס, וצה"ל הנחית עליהם מכה קשה. במידת הצורך נעצים את התקיפות הללו ככל שיידרש, כדי להמשיך להבטיח את השקט לאזרחי ישראל".