נתניהו כעס: הצהרת טראמפ על רמת הגולן לא קיבלה את הסיקור הראוי

כלי התקשורת, שעסקו בסיקור מורחב של המצב הביטחוני, לא הקדישו די זמן להצהרת טראמפ לדעת נתניהו • "העיקרון החשוב בחיים הבינלאומיים כאשר אתה מתחיל מלחמות בתוקפנות אתה מאבד טריטוריה אל תבוא ותתבע את זה אחר כך", אמר רה"מ

דונלד טראמפ ובנימין נתניהו בבית הלבן אתמול / צילום: Carlos Barria, רויטרס
דונלד טראמפ ובנימין נתניהו בבית הלבן אתמול / צילום: Carlos Barria, רויטרס

הלילה (ג') המריא מטוסו של ראש הממשלה מוושינגטון בחזרה לישראל עקב המצב ביטחוני. ביקורו של ראש הממשלה קוצר והוא צפוי לנחות בישראל היום אחר הצהריים.  

ראש הממשלה נתניהו זעף אתמול בעת ההמראה מוושינגטון על כך שהצהרת טראמפ על רמת הגולן לא קיבלה את הסיקור הראוי לדעתו, וזאת כאשר כלי התקשורת בישראל עסקו ביממה האחרונה באיום הביטחוני המיידי על אזרחי המדינה.

"העיקרון החשוב בחיים הבינלאומיים כאשר אתה מתחיל מלחמות בתוקפנות אתה מאבד טריטוריה אל תבוא ותתבע את זה אחר כך", הוא אמר.

"זה שייך לנו, יש לנו יסודות היסטוריים ברמת הגולן. כשאתה תוקע שם מעדר אתה מגלה שם בתי כנסת מפוארים שאנחנו משקמים אותם.  חזרנו לגולן.  הגולן שלנו. בזכות היסטורית ובזכות של הגנה עצמית. והנשיא טראמפ הכיר בכך".

נתניהו המשיך והתרעם על כלי התקשורת אשר עסקו במצב הביטחוני ולא נתנו את ההישג בנושא רמת הגולן בכותרות הראשיות. "זה שאתם לא מכסים את זה יותר מדקה, זה דבר שיתחשבנו איתכם, אבל בחשבון היסטורי.   אני חוזר לארץ לטפל בדברים החשובים. אנחנו חוזרים לטפל בעניינים. אני לוקח את המטוס במהירות חזרה לארץ ומשם הולך לקריה", אמר נתניהו. 

באשר לתגובה הישראלית בעזה אמר נתניהו: "נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס לעשות את כל הצעדים הדרושים".