אושרת קוטלר יוצאת לחופשה ללא תשלום מחדשות 13

גורמים בערוץ רשת 13 מבהירים כי קוטלר לא עוזבת סופית את הערוץ, וכי אין זו הפעם הראשונה שהיא בוחרת לצאת לחופשה כזו

אושרת קוטלר / צילום: רמי זרנגר
אושרת קוטלר / צילום: רמי זרנגר

שבועות ספורים לאחר ההתבטאות השנויה במחלוקת שהביאה לאיומים על חייה, הודיעה העיתונאית אושרת קוטלר לחדשות 13 על כוונתה לצאת לחופשה ללא תשלום. גורמים בערוץ רשת 13 מבהירים כי קוטלר לא עוזבת סופית את הערוץ, גם לא באופן מיידי, ומזכירים כי אין זו הפעם הראשונה שהיא בוחרת לצאת לחופשה כזו.

שמץ ממה שעובר על קוטלר בימים האלה ואולי גם רמז לגבי כוונותיה, אפשר היה ללמוד מהאופן שבו התבטאה היום בכנס של ועידת "הארץ":  "כשמאיימים לפגוע בילדים שלי, לא בא לי יותר לקחת סיכונים. בחודש האחרון לא בא לי לומר את דעתי, אני בטראומה".

נזכיר כי לפני מספר שבועות, בסיום כתבה שעסקה בגדוד "נצח ישראל", ממנו יצאו החיילים החשודים בהתעללות קשה באב ובנו שנחשדו כסייענים למחבל שרצח חיילי צה"ל, אמרה קוטלר כי "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים - ומקבלים אותם חיות אדם. זו התוצאה של הכיבוש". התבטאות זאת עוררה סערה תקשורתית רבה, שיח ער ברשתות ואף איומים על חייה של קוטלר, שבעטיים הוחלט ברשת 13 להצמיד לה אבטחה.

אמנם בחדשות 13 לא כולם שמחו על התבטאויותיה של קוטלר או הסכימו איתן, אך הם הגנו בעקשנות על זכותה להביע את דעתה - גם תקשורתית. בערוץ מבהירים היום כי לא היה שמץ של ניסיון ישיר או עקיף לגרום לקוטלר לעזוב, ומציינים כי הרעיון לצאת לחופשה התבשל אצלה עוד טרם הפרשה, לאחר שנה מורכבת שעברה.

נזכיר כי קוטלר התמודדה השנה עם עוד פרשה שעוררה הדים תקשורתיים, כשתחקירנית שעבדה בתוכנית שלה הגישה נגדה תלונה במשטרה על תקיפה לכאורה.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: "אושרת קוטלר הודיעה כבר לפני חודשים ארוכים כי בכוונתה לצאת לחופשה ארוכה ללא תשלום. קוטלר החליטה בימים האחרונים כי תצא במהלך הקיץ לחופשה ללא תשלום בת שנה".