האחים נוימן, בעלי אלון גרופ, חשפו את עמותת ניצוצות ענבר

בגלריה דובנוב בת"א אירחו ביום חמישי האחים צחי וחן נוימן, בעלי אלון גרופ, את מוזמני עמותת ניצוצות ענבר, שמתמקדת "ביצירת שיתופי-פעולה בין עמותות שונות על-מנת ליצור סינרגיה חברתית ולהגדיל את התפוקה והאפקטיביות של כל נתינה", אותה הם ייסדו לפני כשנתיים

צחי ואלה נוימן, אתי אלישקוב וחן נוימן / צילום: גיא קרן
צחי ואלה נוימן, אתי אלישקוב וחן נוימן / צילום: גיא קרן

אל הרוח החברתית והנתינה שמלווה את התקופה שלפני פסח וליל הסדר, הצטרף ביום חמישי אירוע נוסף, של עמותה שכמעט ולא נחשפה עד עתה. בגלריה דובנוב בתל-אביב אירחו ביום חמישי האחים צחי וחן נוימן, בעלי אלון גרופ, את מוזמני עמותת "ניצוצות ענבר", אותה הם ייסדו לפני כשנתיים.

העמותה מתמקדת "ביצירת שיתופי-פעולה בין עמותות שונות על-מנת ליצור סינרגיה חברתית ולהגדיל את התפוקה והאפקטיביות של כל נתינה". העמותה הוקמה על-ידי צחי ואלה נוימן, לאחר שעברו לידה שקטה. ענבר הוא השם שהיה מיועד לבתם. 

באורחים ניתן היה לפגוש את: דורון ספיר, מנכ"ל מגדל; אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה; יונה פוגל, מנכ"ל פז; לירן רזמוביץ', מנכ"ל דיסקונט חיתום; ורד צרפתי, סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ; יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין; ואחרים.

במהלך הערב הכריזה משפחת נוימן יחד עם  הרב יצחק דוד גרוסמן על מבצע "חג שבע לילדים", במסגרתו יחולקו מאות אלפי מנות חג למשפחות הזקוקות לסיוע.