הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה

קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף

שבוע הבחירות לא פסח על דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת של ועדת הבחירות, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, היא הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר. למעשה מדובר בשתי פרסומות - "פשוט להצביע" ו"שיבשת את הבחירות" - שהיוו קמפיין מקדים לבחירות.

שיעור הזכירה של הפרסומות נמוך בכ-44% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, והוא עמד על 9.5%.

שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 22.1%. ההשקעה בקמפיין עומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.2 מיליון שקל. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988