פייגלין: "בחירות 2019 היו שלב הראשון, והן היו הצלחה אדירה"

בפוסט בפייסבוק, סיכם יו"ר מפלגת זהות את מערכת הבחירות וטען כי הייתה התלכדות כוחות כללית נגד המפלגה, ש"הפכה את זיוף חלק מן הקולות ללגיטימי"

משה פייגלין, יו"ר זהות / צילום: אמיר מאירי
משה פייגלין, יו"ר זהות / צילום: אמיר מאירי

משה פייגלין, יו"ר מפלגת זהות, העלה לפני שעה סטטוס סיכום בפייסבוק שבו אמר שיש התלכדות כוחות כללית נגד זהות אשר "הפכה את זיוף חלק מן הקולות עבורנו ללגיטימי והדבר ניכר בשטח". המפלגה מסיימת את מערכת הבחירות עם 117 אלף קולות - 2.77% מסך הקולות וכ-0.5% פחות מן הנדרש כדי לעבור את אחוז החסימה (3.25%). 

לדבריו, "בחירות 2019 הן שלב חשוב בסולם שראשו מוצב במטרה גבוה הרבה יותר מאשר רק הכניסה לכנסת. וכשזו ההתייחסות, אזי מובן מאליו שהייתה זו הצלחה אדירה".

פייגלין כתב שהעובדה ש-120 אלף ישראלים לא נרתעו ממסע ההכפשות נגדו והצביעו זהות יוצרת בייס פוליטי חדש בישראל "בסיס של חירות".

"למהפכות אמיתיות, מהפכות עומק, לוקח זמן להבשיל. אי אפשר לבוא אל הישראלי עם ספר של 344 עמודים, ספר שמתחיל בבית מקדש ונגמר בהפרדת דת ומדינה, לבוא אליו בתפיסה של שפע במקום שוויון ובחלום של שלום מתוך ניצחון - ולצפות שחודש אח"כ, תחת מסע 'גוועלד' כללי של כל ממסדי השיעבוד באשר הם, יחייך הישראלי שלנו מן חיוך פייגליני שכזה ויצביע זהות".

עוד אמר פייגלין שמפלגתו אינה הולכת לשום מקום, כיוון שזהות הצליחה לטעת תקווה ואחריות, שאין מהן נסיגה.

בנוסף פנה פיגלין לקהל תומכיו וקרא למי שמעוניין להמשיך בפעילות יכול עדיין לתרום לקמפיין או לבוא להתנדב.