תופין הישראלית מזנקת 30% ביומה הראשון בוול סטריט

תופין ביקשה לגייס לפי מחיר של 12-14 דולר למניה, ובסופו של דבר גייסה ברף הגבוה בטווח המבוקש - 14 דולר למניה, כך שהיקף הגיוס הוא 108 מיליון דולר • שווי החברה לאחר הגיוס עומד על 480 מיליון דולר

מנייתה של חברת אבטחת הסייבר הישראלית תופין (Tufin) מזנקת ב-29% ביומה הראשון בוול סטריט למחיר של 18 דולרים למניה. החברה השלימה אתמול את תמחור ההנפקה הראשונית (IPO) שלה בבורסת ניו יורק.

תופין ביקשה לגייס לפי מחיר של 12-14 דולר למניה, ובסופו של דבר גייסה ברף הגבוה בטווח המבוקש - 14 דולר למניה, כך שהיקף הגיוס הוא 108 מיליון דולר. שווי החברה לאחר הגיוס עומד על 480 מיליון דולר.

"גלובס" חשף את דבר ההנפקה המתוכננת של תופין בנובמבר האחרון. בוול סטריט נסחרות כיום לא מעט חברות ישראליות (או בעלות זיקה לישראל) שעוסקות בתחום החם של אבטחת סייבר - ביניהן צ'ק פוינט, סייברארק, אימפרבה ועוד.

שורה מכובדת של חתמים ליוו את תופין בהנפקה: ג'יי.פי מורגן, ברקליס וג'פריס, ואיתם אופנהיימר, פייפר ג'פרי, סטיפל וויליאם בלייר. את ההנפקה ליווה ארז רוזנברג מפירמת רואי החשבון PWC. אם ביצועי המניה בימים הראשונים יהיו טובים והחתמים יממשו את האופציה שקיבלו, היקף הגיוס יגיע ל-124 מיליון דולר.