בזק | בלעדי

התקדמות במו"מ בין עובדי פלאפון להנהלה

בזק תיסוג מכוונתה למכור מכשירים סלולריים בשוק העסקי • ציוד קצה של yes יתוקן במרלו"ג החברה • העובדים יקבלו בונוס מוגדל על תוצאות 2018

יחיאל שמן באסיפת ועד עובדי פלאפון / צילום: עובדי החברה
יחיאל שמן באסיפת ועד עובדי פלאפון / צילום: עובדי החברה

מכתב שהופץ בשעות האחרונות בחברת פלאפון, ואשר הגיע לידי "גלובס", מלמד על התקדמות חיובית במו"מ עם ההנהלה על רקע איחוד הפעילות של החברות בנות של בזק - איחוד שבגינו יצאו העובדים למאבק. מהמכתב עולה שוועד העובדים וההנהלה סיכמו על כך שחברת בזק תגביל את מכירת ציוד הקצה לחנויות בזק סטור בלבד ולאתר האינטרנט שלה, ולא תיכנס לשוק העסקי. כמו כן, התחייבה בזק שתרכוש מכשירים מפלאפון כדי לצמצם הפגיעה בה. עוד דיווח הוועד כי בנושא התחלת מכירת כרטיסי ה-Sim על ידי טכנאי חברת yes ומכירת מכשירי הקצה על ידי חברת בזק - ינוהלו פעילויות אלו וצומצמו באופן שאינו מהווה פגיעה בפעילות עובדי פלאפון.

עוד דווח כי "היקף הפעילויות של החטיבה הפרטית והמרכז הלוגיסטי יגדל, לרבות הרחבת תיקוני המכשירים במרלו"ג שלנו, הגדלת מופעי הלקוחות במרכזי השירות באמצעות שיווק ממוקד, העברת תיקוני ציוד yes לרבות ממירים ושלטים לידי טכנאי פלאפון ועוד".

בנוסף, עדכן ועד העובדים כי "לאור דרישתנו הבלתי מתפשרת למענק הוגן עבור מאמצנו והישגינו הרבים בשנת 2018 ולצד בקשת הנהלת החברה, דירקטוריון בזק אישר את הגדלת הבונוס לשיעור של 75%, זאת על אף אי העמידה בתנאי הקבוע בהסכם הקיבוצי שעומד על 37%".