טדי שגיא מקבל השראה מסטיב ג'ובס

ב-LABS בתל אביב נערך אתמול אירוע הוקרה ל-150 חיילים וחיילות משוחררים, שקיבלו מלגת לימודים באדיבות שגיא, במסגרת התוכניות "ממדים ללימודים" ו-IMPACT

טדי שגיא, עמי שגיא, יורם יאיר, ליזיקה שגיא, מאיר כליפי ויעל נזרי / צילום: סיון פרג'
טדי שגיא, עמי שגיא, יורם יאיר, ליזיקה שגיא, מאיר כליפי ויעל נזרי / צילום: סיון פרג'

אמש, נערך ב-LABS בתל אביב אירוע הוקרה ל-150 חיילים וחיילות משוחררים, שקיבלו מלגת לימודים באדיבות איש העסקים טדי שגיא, במסגרת התוכניות "ממדים ללימודים" ו-IMPACT. את האירוע ערכו ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה - FIDF, וארגון יחד למען החייל.

בדברים שנשא הזכיר שגיא את סטיב ג'ובס, מייסד אפל המנוח. "ב-2005, אמר ג'ובס בטקס הסיום של בוגרי אוניברסיטת סטנפורד, שהוא לא בוגר אוניברסיטה, וציין כי דבר הכי קרוב שהיה לי אי פעם לאוניברסיטה הוא המפגש עם הבוגרים. אז גם אני, כמו ג'ובס, לא בוגר אוניברסיטה וברוח הדברים שלו, אני יכול לומר שהכי קרוב שהגעתי ללימודים אקדמאיים, הוא המפגש אתכם. זו אחת הסיבות שאני מתרגש מהזכות להיות שותף במסע החדש שאתם ניצבים כעת בתחילתו. זו דרכנו הצנועה לומר לכם תודה - תודה על השירות המסור שלכם, תודה על המוטיבציה, תודה על תרומתכם לביטחון המדינה".

עוד נכחו: האלוף במיל' יורם יאיר (ייה), יו"ר יחד למען החייל; האלוף במיל' מאיר כליפי, מנכ"ל FIDF; תא"ל מירב קירשנר, רמ"ט אגף כח אדם בצה"ל; מנהלות ומנהלים בקבוצת שגיא בהם: גדי רייכמן, מנכ"ל אולטרייד ואלעד אלון, מנכ"ל LABS ישראל; עו"ד הילארי סטיוארט, יועצת לשגיא; הוריו עמי וליזיקה שגיא, ורעייתו יעל נזרי.