איתן בר זאב יחליף את נדב גרינשפון כיו"ר אפריקה ישראל נכסים

איתן בר זאב, מנכ"ל חברת הנדל"ן המסחרי ביג, ישמש במקביל גם בתפקיד יו"ר חברת אפריקה נכסים, שגם היא עוסקת בתחום הנדל"ן המניב

איתן בר זאב / צילום: איל יצהר
איתן בר זאב / צילום: איל יצהר

איתן בר זאב, מנכ"ל חברת הנדל"ן המסחרי ביג, ישמש במקביל גם בתפקיד יו"ר חברת אפריקה נכסים, שגם היא עוסקת בתחום הנדל"ן המניב. בר זאב מונה אתמול לתפקיד בידי דירקטוריון אפריקה נכסים והוא יחליף את נדב גרינשפון שפורש בעקבות שינוי השליטה בחברה.

אפריקה נכסים נסחרת בבורסה לפי שווי של 2.8 מיליארד שקל. בחודש מרץ האחרון מכרה קבוצת אפריקה ישראל את מלוא החזקתה (56%) במניות אפריקה נכסים לידי קבוצת משקיעים שכללה את חברות הנדל"ן ביג ומגה אור, וכן גופים מוסדיים וקרנות גידור פרטיות. ביג ומגה אור רכשו כל אחת 13% ממניות אפריקה נכסים וזכו לנציגים מטעמן בדירקטוריון שלה. מטעמה של ביג מונה איתן בר זאב, שאף נבחר כאמור ליו"ר אפריקה נכסים, בעוד שמה אור תיוצג בידי בעל השליטה והיו"ר שלה, צחי נחמיאס.

בר זאב אמר לאחר המינוי כי לאפריקה נכסים צוות ניהול מצוין שימשיך להוביל את החברה להישגים תחת הדירקטוריון החדש. "בכוונת חברי הדירקטוריון החדשים להשקיע בימים הקרובים את מלוא זמנם בלימוד והכרה לעומק של פעילותה הענפה של החברה בארץ ובחו"ל. הבשורה המיידית שלנו היא הקניית יציבות עסקית לחברה מה שהיה חסר במהלך השנים האחרונות", ציין בר זאב.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפריקה נכסים, הדגיש כי לחברה יש עתה דירקטוריון חזק ומקצועי בעל היכרות עמוקה עם עולם הנדל"ן בארץ ובחו"ל. "אני משוכנע שהדירקטוריון בהרכבו החדש יוביל את החברה להמשך התנופה שמאפיין אותה בשנים האחרונות ואף מעבר לזה", הוא הוסיף.