לייק ענק לאסתר חיות: האינסטגרם החדש של הרשות השופטת

אם מעניין אתכם לראות תמונות של נשיאת העליון בטקסים חגיגיים ובימי עיון או סרטון של הנחת אבן-הפינה בבית משפט שנפתח – מהיום זה פשוט: חשבון אינסטגרם חדש שהשיקה הרשות השופטת יספק לכם הצצה אל העבודה בבתי המשפט וסדר יומם של השופטים

בית המשפט העליון/ צילום: גיל יוחנן
בית המשפט העליון/ צילום: גיל יוחנן

אם מעניין אתכם לראות תמונות של נשיאת בית המשפט העליון בטקסים חגיגיים ובימי עיון או סרטון של הנחת אבן-הפינה בבית משפט חדש שנפתח - מהיום זה פשוט: חשבון אינסטגרם חדש שהשיקה הרשות השופטת יספק לכם הצצה - ממלכתית - אל העבודה בבתי המשפט וסדר יומם של השופטים ועובדי מערכת המשפט.

הרשות השופטת הודיעה היום (ב') על פתיחת חשבון האינסטגרם. "הרשות השופטת שמחה להשיק היום חשבון אינסטגרם בשם המשתמש 'דוברות הרשות השופטת'. את החשבון יפעילו עובדי הדוברות, ויתפרסמו בו תמונות וסרטונים. בכך מצטרפת הרשות השופטת למערכות משפט נוספות בעולם שפעילות ברשת החברתית הזו", נכתב בהודעה.

חשבון האינסטגרם מצטרף לחשבון הטוויטר של הרשות השופטת הפועל כבר מספר שנים.

מהודעת הרשות השופטת עולה כי "החשבון נועד בראש ובראשונה לחזק את הקשר בין הציבור ובין הרשות השופטת ולהציג לקהל הרחב את הפעילות הענפה המתבצעת במערכת בתי המשפט ברחבי הארץ מדי יום ביומו".

עוד צוין כי "הפעילות באינסטגרם אף תעניק לכלי התקשורת אמצעי נוסף לקבלת עדכונים מהנעשה ברשות - הפעם באמצעות תמונות וסרטונים".