נוטים שמאלה? מתחדשות פעולות ההדחה נגד חברי הליכודניקים החדשים

"מה שביבי עושה בליכוד הוא רוצה לעשות במדינה... הוא דיקטטור טוטליטרי מוקף פחדנים במפלגה, ובקרוב הוא יהיה דיקטטור טוטליטרי מוקף פחדנים במדינה": כך כתב היום בפייסבוק ליאור המאירי לאחר ש-38 ממתפקדי המפלגה קיבלו זימון לשימוע ליום ב' הקרוב, לקראת הדחתם מן המפלגה • זאת לאור החשד השורר בליכוד כי כתיבתם ברשתות החברתיות נוטה לצד השמאלי של המפה

הליכודניקים החדשים / צילום: פרטי
הליכודניקים החדשים / צילום: פרטי

מפלגת השלטון, הליכוד, ממשיכה לנסות לנפות משורותיה חברי מפלגה שדעותיהם האישיות וכתיבתם ברשתות החברתיות נראות בעיניהם כמוטות שמאלה. בפוסט שפרסם היום (ה') ליאור מאירי, מי שמוביל בשנים האחרונות את מהלך ההתפקדות לליכוד, הוא מציין כי 38 ממתפקדי מפלגה קיבלו זימון לשימוע ליום ב' הקרוב, לקראת הדחתם מן המפלגה.

במהלך הדיון צפויים אנשי מפלגת הליכוד להציג צילומי מסך של דעות ועמדות מן השנים האחרונות של המועמדים להדחה, עד כדי דברים אותם כתבו אי שם בשנת 2011.

מאירי מציין בסטטוס שלו: "מה שביבי עושה בליכוד (מנהלת מושחתת, בית דין כנוע, יומע"ש עושה דברו) הוא רוצה לעשות במדינה. ואת הניסיון למנוע מאנשים את זכויותיהם החוקתיות לבחור ולהיבחר שהוא עושה במפלגה, הוא בקרוב יעביר למדינה. הוא דיקטטור טוטליטרי מוקף פחדנים במפלגה, ובקרוב הוא יהיה דיקטטור טוטליטרי מוקף פחדנים במדינה".

מספרם של הליכודניקים החדשים הוערך במהלך הפריימריז האחרונים בכ-7,000-10,000 איש, ולעבודה בצמוד עמם במהלך השנים האחרונות הייתה השלכה מהותית על תוצאות הבחירות. מספר שרים בכירים בליכוד אמרו ל"גלובס" בימים שלאחר ההצבעה בפריימריז, כי אם היו משתפים פעולה הדוקה עם הליכודניקים החדשים, מקומם בצמרת רשימת הליכוד היה מובטח יותר.

מספר חברי כנסת ושרים שיתפו פעולה גלויה עם הליכודניקים החדשים בשנים האחרונות, הבולטים מביניהם הם השר צחי הנגבי וח"כ שרן השכל. דווקא ח"כ יהודה גליק שתמך בהם לא הצליח לממש את התמיכה לכדי השתלבות במקום גבוה ברשימה.