וולמארט תחסוך מיליונים בעזרת שינוי קטן במרכזי ההפצה שלה

החברה צופה כי תצליח לחסוך השנה 30 מיליון דולר ע"י החלפת השרפרפים שמשמשים את העובדים לגרסה קלה יותר • השרפרפים הקודמים, שהיו כבדים ומסורבלים, הקשו על אריזה יעילה של מוצרים במרכזי ההפצה של ענקית הקמעונאות

מרכז הפצה של וולמארט / צילום: Rick Wilking, רויטרס
מרכז הפצה של וולמארט / צילום: Rick Wilking, רויטרס

ענקית הקמעונאות האמריקאית וולמארט משתמשת בגדולה כיתרון ומצליחה לחסוך מיליוני דולרים על-ידי שינויים קטנים. 

מנכ"ל החברה דאג מקמילון הודיע אתמול (ו') בכנס המשקיעים השנתי של וולמארט כי החברה צפויה לחסוך לפחות 30 מיליון דולר השנה על-ידי החלפת השרפרפים שמשמשים את העובדים לגרסה קלה יותר. 

מקמילון הסביר כי העובדים במרכזי ההפצה של וולמארט אמורים להשתמש בשרפרפים כדי להצליח למלא את משאיות הסמי-טריילר בסחורה עד גג המכולה. המטרה היא להכניס כמה שיותר מוצרים כדי להשתמש בפחות משאיות ולהוריד את עלויות המשלוח. עם זאת, השרפרפים הקודמים של וולמארט היו כבדים ומסורבלים מדי. עובדים רבים, שלא רצו להיסחב עם השרפרפים הלא נוחים, לא השתמשו בהם, וכך במשאיות נותרו חללים לא מנוצלים. 

כעת, כשהשרפרפים הוחלפו בגרסאות נוחות יותר לשימוש, מקמילון טוען כי העובדים עושים "עבודה הרבה יותר טובה" באריזת המוצרים לתוך המשאיות. 

זו לא הפעם הראשונה שוולמארט  חוסכת מיליוני דולרים בעזרת שינויים קטנים. בעבר ציינה החברה כי הצליחה לחסוך 200 מיליון דולר על-ידי החלפת הנורות בחנויות ובחניונים שלה, וחסכה 20 מיליון נוספים על-ידי החלפת שעוות רצפה. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988