ח"כ עיסאווי פריג' וח"כ לשעבר מוסי רז ירוצו במשותף בבחירות לראשות מרצ

ההודעה הוכרזה במהלך מפגש עם קבוצה של פעילים יהודים וערבים במרצ • רז: "יש ציבור גדול שמייחל לשותפות הזו" • פריג': "הציבור הערבי נתן בבחירות האחרונות אמון במרצ, וכעת עלינו להעצים את השותפות בדמות בניית שמאל ערבי-יהודי חזק ומשפיע"

מוסי רז / צילום: שלומי יוסף
מוסי רז / צילום: שלומי יוסף

במפגש שנערך הערב (ד') עם קבוצה של פעילים יהודים וערבים במרצ, הודיעו ח"כ עיסאווי פריג' וח"כ לשעבר מוסי רז, כי יתמודדו במשותף בבחירות לראשות מרצ, זאת על מנת להציג הנהגה משותפת יהודית ערבית למפלגה.

ח"כ פריג': "השמאל הישראלי זקוק לתקווה בדמות שותפות יהודית ערבית אמיתית. הציבור הערבי נתן בבחירות האחרונות אמון במרצ, וכעת עלינו להעצים את השותפות בדמות בניית שמאל ערבי-יהודי חזק ומשפיע".

ח"כ לשעבר מוסי רז: "מרצ בראשותנו תהיה בשורה לאזרחי ישראל הערבים והיהודים. יש ציבור גדול שמייחל לשותפות הזו, ציבור שיוכל לחזק את מרצ ואיתה את השמאל הישראלי כולו ולתת תקווה לאזרחי ישראל מול מדיניות ההסתה של נתניהו"

כפי שנכתב לראשונה בגלובס, השניים הגישו לוועדת מרצ שתתקיים ביום ראשון הצעת החלטה לתיקון חוקת המפלגה ולפיה בראשה יעמדו יו"ר יהודי ויו"ר ערבי במשותף.

פריג' אמר ל"גלובס" כי "משמעותה של החלטה כזו עבור הציבור הערבי היא קיומו של ייצוג פוליטי אמיתי ויעיל שיוכל להביא לשינוי של ממש".