רשת סלינה תפתח סניף בבית הסקוטי ברחוב יפת בת"א

החברה תשכור שטח של 3,500 מ"ר מידי אמפא ישראל, בתוכם גם מבנים לשימור

רשת האירוח סלינה תפתח סניף ברחוב יפת 52 בתל-אביב (הבית הסקוטי). החברה תשכור שטח של 3,500 מ"ר מידי אמפא ישראל, בתוכם גם מבנים לשימור.

תקופה השכירות היא ל-13 שנים, כאשר בשלוש השנים הראשונות חברת ווי-בוקס (שמשכירה את הנכס לחברת סלינה) לא תשלם שכירות. לאחר מכן דמי השכירות יעמדו על 5 מיליון שקל לשנה או 20% מהפדיון השנתי, אולם עד ל-30 מיליון שקל בשנה (הגבוה מבין השניים). עוד קובע ההסכם כי לשם התאמת המבנה לצרכים של הוסטל, השוכר יקבל סכום של 30 מיליון שקל.

בכתבה שפורסמה ב"גלובס" בחודש מרץ האחרון פירטנו את הכניסה המסיבית של רשתות ההוסטלים לישראל השנה - ביניהם גם סניפים של סלינה, של הרשת מיינינגר, A&O, זאת לצד הרחבת הפעילות של רשתות המקומיות דוגמת אברהם הוסטלס.

בשיחה עם "גלובס" התבטא אז מנכ"ל סלינה ישראל, יוסי מאוטנר, בהקשר של הענף המשגשג ואמר כי רשת סלינה כוללת 12 סוגי לינה בטווחי מחירים של 35 דולר עד 400 דולר ללילה. נכסי סלינה

בישראל מושכרים לה על-ידי אמפא נדל"ן, כשהרשת מתכוונת לשים את הדגש לא רק על פתיחת סניפים בתל-אביב. הנכס המדובר ברחוב יפת לא יהיה הסניף הראשון של סלינה בישראל, והוא ייכנס בקרוב להליך של שיפוץ והתאמה. הרשת כבר הודיעה כי הסניף הראשון שלה ייפתח בשכונת נווה צדק בתל-אביב, והוא יכלול 144 מיטות. הסניף השני צפוי להיפתח ברחוב לוינסקי במבנה משרדים שיעבור הסבה והתאמה. 

מרשת סלינה נמסר: "סלינה יפו תעניק אפשרויות לינה מגוונות בתמהיל הייחודי של הרשת, הכולל חדרי בוטיק וסוויטות, דרך חדרי סטנדרט ועד חדרי לינה משותפים, לצד חללי עבודה מעוצבים ומרכז תרבות".

את סלינה הקימו רפאל מוסרי ודניאל רודסבסקי לפני כחמש שנים. כיום סלינה מחזיקה מעל ל-40 נכסים פעילים במרכז ובדרום אמריקה. הרשת מתרחבת בימים אלה לצפון אמריקה ולמדינות נוספות באירופה: שלושה סניפים פועלים בפורטוגל (בליסבון, בפורטו ובאריסיירה), ולאחרונה נפתח סניף ראשון ביוון. בקרוב ייפתחו סניפים בלונדון, וגרמניה. מלונות ראשונים בניו יורק, במיאמי ובתל-אביב ייפתחו עד סוף השנה.

רוב המתחמים משתרעים על שטח של 3,500 מ"ר, לטובת שטחי שינה, חנויות, חללי עבודה ופעילויות דוגמת יוגה ופילאטיס, שיעורי גלישה, אולפני הקלטות, הופעות חיות ועוד.