סמוטריץ': אוותר על תפקידי כדי שיהיה איחוד בימין

יו"ר האיחוד הלאומי קרא לאיחוד בין מפלגות הימין לקראת הבחירות החוזרות • "הקמת ממשלת ימין אחרי הבחירות הקרובות לא מובנת מאליה. נצטרך לעבוד קשה מאוד"

בצלאל סמוטריץ'/ צילום: דוד וייל
בצלאל סמוטריץ'/ צילום: דוד וייל

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי, הצהיר היום כי הוא מוכן לוותר על מקומו בצמרת המפלגה במטרה לייצר איחוד בימין לקראת הבחירות. "בימים האלה יש לנו מטרה משותפת אדירה לשמירה על שלטון הימין על ארץ ישראל ועל זהותה היהודית של מדינת ישראל", אמר סמוטריץ' בוועידה השנייה של נוער הריבונות שהתקיימה באוניברסיטת בר אילן. "בשבועות האחרונים במסגרת המו"מ שניהלנו עם הליכוד על הממשלה שרצינו שתקום, ראינו כמה חשוב שמימין לליכוד תעמוד מפלגה חזקה. המחלוקות ביננו הן שוליות. האחריות הכבדה על הכתפיים שלנו מחייבת אותנו להתרכז במשותף, להתגבר על אגו וללכת ביחד. אהיה הראשון לוותר על תפקידי האישי כדי שההליכה המשותפת הזו תצליח".

"עשיתי זאת כשוויתרתי לרב רפי ידידי על המקום הראשון כבר בפגישה הראשונה. עשיתי את זה כשוויתרתי בשמחה על תיק החינוך למרות שהוא חשוב כי האחדות חשובה הרבה יותר. אעשה זאת שוב ושוב בשמחה וגם ללא מחיאות כפיים כדי שכל מי שמימין לליכוד וכל הצינות הדתית החזקה עם האנרגיות האדירות הללו תלך עם פתק אחד ובעזרת ה' תצליח ותחזור עם כוח גדול לקדם את מה שחשוב לנו, הריבונות. הקמת ממשלת ימין אחרי הבחירות הקרובות לא מובנת מאליה. נצטרך לעבוד קשה מאוד. אעבוד קשה כדי להביא אחדות של כולם", סיכם סמוטריץ'.