מנכ"לית פתאל לעובדי הרשת: התגייסו למאבק נגד סגירת שדה דב

פתאל היא רשת המלונות הגדולה בישראל, 10 מתוכם באילת • לטענת המלונאים, אילת תיפגע מסגירת שדה דב: "הדרך לאילת וממנה תימשך מעל שלוש שעות. רכבת לעיר אין, כביש הערבה חד מסלולי וגורר טרגדיות קשות.. ואין דרך הולמת אחרת"

אביה מזרחי-מגן / צילום: אילן בשור עבור לקט ישראל
אביה מזרחי-מגן / צילום: אילן בשור עבור לקט ישראל

 

מנכ"לית רשת פתאל, אביה מזרחי מגן, פרסמה פוסט לעובדי הרשת בו היא קוראת להם להתגייס למאבק נגד סגירת שדה דב ב-1 ביולי.

פתאל היא רשת המלונות הגדולה בישראל, 10 מתוכם באילת. טענת המלונאים, כפי שהובעה במסיבת העיתונאים שכינסו השבוע יחד עם ראשי הערים אילת ות"א, היא שהעיר אילת תיפגע מסגירת שדה דב.

מזרחי-מגן, תושבת אילת מלידה, ציינה במסיבת העיתונאים כי סגירת השדה היא "הפרת ההסכם הקיים בין המדינה ובין תושבי העיר אילת. אנחנו מצפים שמי שנמצא בראש יפעל בצורה אחראית וידאג לתושבי אילת".

בפוסט שיועד לעובדי הרשת ציינה כי: "ניתן למנוע את המציאות העגומה הזו על ידי ביטול ההחלטה של סגירת שדה דב שאין מאחוריה שום הצדקה כלכלית מוסרית או אסטרטגית". מזרחי-מגן ציינה כי התושבים, וכמוהם העובדים והתיירים, הם שיסבלו מסגירת שדה דב. "הדרך לאילת וממנה תימשך מעל שלוש שעות. רכבת לעיר אין, כביש הערבה חד מסלולי וגורר טרגדיות קשות.. ואין דרך הולמת אחרת".

עובדי הרשת נקראו להתגייס לטובת המאבק במדיה החברתית ובהפגנה שתתקיים ביום שני הקרוב מול בית ראש הממשלה.

נוסח הפנייה המלאה: "אני מוצאת חובה לשתף אתכם כשותפים לחזון ולעשייה, כי אנו בעיצומו של מאבק להסרת האיום של סגירת שדה דב, המהווה צינור החמצן של העיר אילת ושל ענף המלונאות בעיר.

"למאבק זה שילבנו כוחות עם עמיתים מענף התיירות והמלונאות, התאחדות המלונות, ראש העיר אילת - מאיר יצחק הלוי , אזרחי העיר ועוד, והינו מנוהל באופן ציבורי ותקשורתי.

"בעידן זה, בו הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמה להעברת מסרים, בחרתי גם לכתוב פוסט בפייסבוק ולשתף בתחושותיי הקשות ממהלך זה ובתוצאות הצפויות ממנו, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, בהיבט הפגיעה בתושבי העיר, בנופשים ובענף המלונאות ובתיירות, הנכם מוזמנים לקרוא אותו.

"בראייה קדימה על יום המחר לאחר מימוש החלטה הרת גורל זו, הדרך של אותם אזרחים, אשר יידרשו להגיע לעיר אילת וממנה, תיקח מעל שלוש שעות - רכבת לעיר אין , כביש הערבה עדיין חד מסלולי וגורר טרגדיות קשות בשל תאונות הדרכים הקטלניות ואין דרך הולמת אחרת.

"התושבים הזקוקים לטיפולים רפואיים הם דוגמא אחת מני רבות לנדרשים לדרך זו השכם והערב, ומה עם אותם חיילים, סטודנטים, אזרחים הגרים בעיר אילת ועובדים מחוצה לה ולחלופין אזרחים הרוצים לנפוש ועוד.

"עדיין לא מאוחר! ניתן למנוע את המציאות העגומה הזו על ידי ביטול ההחלטה של סגירת שדה דב שאין מאחוריה שום הצדקה כלכלית, מוסרית או אסטרטגית .

"אילת של כולנו. והיא צריכה את תמיכת כל תושבי מדינת ישראל. העיר הזו יכולה להניב פירות כלכליים, להיות עיר תיירות ענפה מהארץ ומחו"ל.

"על כולנו להיות מגויסים למאבק זה כדי לשמור על העיר אילת, על הענף ועל מקומות העבודה, ואני קוראת לכולכם להצטרף, לשתף ברשתות, לעקוב בכל אמצעי המדיה וכן, מבקשת לעדכנכם על קיומה של הפגנה אשר תתקיים ביום שני הקרוב 17/6/19 מול בית ראש הממשלה בירושלים, בה ישתתפו מכל תומכי ושותפי המאבק.

"יחד לא ניתן לעשרות אלפי התושבים בדרום לחדול וכן, לעיר היפה, אילת, אשר מגנה בגבולותיה על הארץ ומאפשרת למאות אלפי תושבים ברחבי הארץ ליהנות מהקסם המיוחד רק לה".