הפריימריז בעבודה: ב-2 ביולי; שמולי הציע לשפיר לחבור אליו

(עדכון) • חברי ועידת המפלגה הצביעו בעד שימור מבנה הרשימה כפי שנבחרה בבחירות לכנסת ה-21 • פרץ: "מפלגת העבודה היא האלטרנטיבה האידאולוגית היחידה לנתניהו"

סתיו שפיר, איציק שלומי, עמיר פרץ / צילומים: כדיה לוי, שלומי יוסף, איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
סתיו שפיר, איציק שלומי, עמיר פרץ / צילומים: כדיה לוי, שלומי יוסף, איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

רוב הנוכחים בוועידת מפלגת העבודה הצביעו היום בעד יציאה לפריימריז מהירים מאוד לראשות המפלגה תוך שימור מבנה הרשימה כפי שנבחרה בבחירות לכנסת ה-21. הפריימריז יערכו בשבוע הבא - 2 ביולי. הוועידה דחתה את האפשרות לקיים הצבעה חשאית על קיום הפריימריז. 

ח"כ איציק שמולי נאם ראשון והציע לח"כ סתיו שפיר לחבור אליו, על רקע ההיסטוריה הדומה של השניים. "את יודעת את טעויות העבר, את רואה את המספרים. בואי נלך לדרך משותפת". עוד אמר שמולי "זו היא ההזדמנות האחרונה של המפלגה שלנו. אין לי כוונה לראות את אחרוני הלווייתנים מתנפצים אל החוף".

ח"כ שפיר אמרה שלמרות 40 שנות שלטון של הליכוד הציבור הישראלי עדיין מאמין בשלום ושהעבודה צריכה לשאת את הדגל הזה באופן ברור יותר.

ח"כ עמיר פרץ אמר בדבריו שמפלגת העבודה היא האלטרנטיבה האידאולוגית היחידה לנתניהו, היחידי שנושאים את דגל השלום וגם את דגל הכלכלה החברתית. "נמצא את הדרך בעתיד להעביר את הסמכות לדור ההמשך שמולי ושפיר", הוא אמר ביחס להתמודדות של שני חברי הכנסת הצעירים ממנו בעשרות שנים.