בכחול לבן מכחישים שקיבלו פנייה לממשלת אחדות ורוטציה; גנץ: שקר מוחלט

כך צייץ היום יו"ר מפלגת כחול לבן בטוויטר, בתגובה לידיעה כאילו הייתה אליהם פנייה להקמת ממשלה עם רוטציה • לפיד: "אין בעיה ללכת לממשלת אחדות. בן אדם אחד, רק אחד, צריך לזוז הצידה. ללכת לטפל בכתבי האישום שלו"

בני גנץ ויאיר לפיד / צילום: שלומי יוסף
בני גנץ ויאיר לפיד / צילום: שלומי יוסף

יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, כתב היום (ד') שלא הייתה פנייה מחודשת להקמת ממשלת אחדות. "שקר מוחלט", הוא צייץ בטוויטר ביחס לידיעה כאילו הייתה אליהם פנייה להקמת ממשלה עם רוטציה.

 

ח"כ יאיר לפיד, מספר 2 בכחול לבן, כתב גם הוא הבוקר בטוויטר: "אין בעיה ללכת לממשלת אחדות. בן אדם אחד, רק אחד, צריך לזוז הצידה. ללכת לטפל בכתבי האישום שלו. הליכוד ימנה במקומו את מי שבא לו. יולי, גדעון, ישראל. תהיה לנו ממשלת אחדות של 75 ח"כים לפחות. בראשות כחול לבן. יציבה. הגונה. עובדת".

 

וח״כ עופר שלח אמר הבוקר: "איפה האחד בליכוד שיגיד לביבי די? איפה יימצא בליכוד האיש האחד שיאמר די. האמיץ האחד שיגיד לנתניהו "יש גבול. גבול לביזיון שאליו אתה גורר מדינה שלמה, גבול לשפל שאליו אתה מדרדר תנועה פוליטית מפוארת.

"כולם יודעים שהכל ספין. יהיו בחירות, ביבי כבר מתחיל להבין שיפסיד בהן. יהיה משפט. יהיה סוף לטרלול המטורף שאדם אחד מוליך אליו את כולנו. איפה המנהיג שיבהיר שהמפלגה של בגין ושמיר, שרון וגם ביבי של פעם, לא תסבול את הקרקס הזה?

"דקה אחר כך יהיו פתאום שקט ושפיות. תהיה ממשלה רחבה וחזקה, בלי קיצוניים ובלי רעש. יהיה שלטון שראוי לאזרחים של המדינה הזאת".

הליכוד: "ראש הממשלה לא הציע לגנץ רוטציה ולא יצר איתו קשר".