קפה גרג מעבירה את תקציב הפרסום שלה לשמעוני פינקלשטיין

המהלך קורה לאחר עשור שבו עבדה החברה עם משרד הפרסום True • תקצוב הפרסום השנתי עומד על 4 מיליון שקל

קפה גרג / צילום: יחצ
קפה גרג / צילום: יחצ

לאחר עשר שנים עם משרד הפרסום True רשת קפה גרג מעבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר FCB.

בחברה מדווחים כי תקציב הפרסום השנתי עומד על כ-4 מיליון שקל. תקציב הפרסום של קפה גרג אמנם איננו גדול, אך הקבוצה הגיחה מדי פעם לקמפיינים בטלוויזיה - למשל תחת הקונספט של 'ארוחת בוקר עם כוכבים' השתתפו בקמפיין של הרשת ידוענים כמו מיכל אמדורסקי, ג'קי מנחם, יעל ארד ואלי גוטמן. בקמפיין אפשר היה לראות אותם יושבים באחד מסניפי הרשת ומזמינים את הצופים להיפגש איתם לארוחת בוקר.

יאיר מלכה, מנכ"ל ואחד מבעלי קפה גרג מסר: "לאחר בחינת מספר משרדי פרסום מצאנו ששמעוני פינקלשטיין עומד מול האתגרים אותם אנו מציבים לשנים הבאות, במטרה להמשיך ולהוביל בישראל את תחום הקפה והמזון בישראל, לחזק את מקומן של הרשתות כסמן ימני ולבדל אותה מהמתחרים".

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין נמצא בבעלות דודי שמעון ומטפל בין הייתר בסוזוקי מכשירי תנועה, אוטו סנטר, הרץ, משאיות MAN, ויליפוד, רשת תכשיטי צבאן, קבוצת פררו (קינדר, נוטלה, טיק טק וכו), אוניברסיטת חיפה ועוד.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988