לאחר אישור מועצת החכמים: ש"ס תרוץ באותה הרשימה

הרשימה נותרה זהה לחלוטין: אריה דרעי בראש, אחריו סגן שר האוצר יצחק כהן, סגן שר הפנים משולם נהרי ושאר חברי הכנסת שנבחרו בכנסת הנוכחית • האישור הזה היה צפוי לאור הגיבוי המלא שמעניקה המועצה לדרעי לכל אורך הדרך

בש"ס תרוץ רשימה זהה לזו שבכנסת הנוכחית. מועצת חכמי התורה של התנועה אישרה את הרשימה - שמונת חברי הכנסת המכהנים לפי הסדר הקיים: אריה דרעי בראש ואחריו סגן שר האוצר יצחק כהן, סגן שר הפנים משולם נהרי, וחברי הכנסת יעקב מרגי, יואב בן-צור, מיכאל מלכיאלי, משה ארבל וינון אזולאי. אחריהם משה אבוטבול במקום התשיעי ואוריאל בוסו במקום העשירי. המועצה הסמיכה את יו"ר התנועה דרעי לסדר את העשיריה השניה ברשימה כפי טובת התנועה.

האישור הזה היה צפוי לאור הגיבוי המלא שמעניקה המועצה לדרעי לכל אורך הדרך, ולמעשה מקבלת לחלוטין את הדרך שהוא מתווה ואת החלטותיו.

דרעי הציג השבוע את קו הקמפיין של המפלגה שיתמקד בסוגיות הכלכליות-חברתיות ובין השאר הבטיח כי יפעל להעלאה של עוד 1,000 שקל בשכר המינימום, ולהחלת חינוך חינם מגיל אפס וטיפולי שיניים חינם גם לקשישים. דרעי תקף בין השאר את המדיניות הכלכלית של הליכוד ואמר כי יש לו חילוקי דעות עמוקים עם ראש הממשלה נתניהו בנושא, ועם זאת אמר כי יש לנהוג באחריות ולאזן מחדש את תקציב המדינה.

דרעי הבהיר כי הוא פוסל ישיבה עם יאיר לפיד בממשלה אך לא פסל את בני גנץ, גבי אשכנזי ומשה (בוגי) יעלון "אם יקבלו את קווי הממשלה בראשות נתניהו".