נעילה חיובית בוול סטריט: הנאסד"ק עלה ב-1%, גוגל זינקה ב-10% לאחר הדוחות, טוויטר וסטארבקס קפצו ב-9%

אלפאבית קפצה לאחר שפרסמה אתמול לאחר סיום המסחר דוחות טובים לרבעון השני של השנה • בארה"ב התפרסם נתון הצמיחה לרבעון השני, שהצביע על התרחבות של 2.1% במשק האמריקאי

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

23:00

נעילה חיובית ביומו האחרון של שבוע המסחר בוול סטריט. ה-500 S&P הגיע לשיא, הנאסד"ק זינק ב-1%, מובל על ידי מניות הטכנולוגיה הכבדות: אלפאבית שקפצה למעלה מ-10%, וטוויטר שעלתה 9%. סטארבקס זינקה בכ-9%.

 21:15

נמשכת המגמה החיובית בוול סטריט. מניית אלפאבית שומרת על המומנטום, טוויטר גם היא במגמה חיובית ועולה בלמעלה מ-9%.

19:00

בורסות אירופה ננעלו במגמה מעורבת. 

בניו יורק נמשכות העליות, כאשר הנאסד"ק עולה למעלה מ-1%. ה-S&P 500 עולה ב-0.6%. 

מניית אלפאבית  עולה ב-10.5%, טוויטר  עולה בכ-9% לאחר הדוחות.

18:30

עליות בוול סטריט, בהובלת הנאסד"ק שמאז פתיחת המסחר רושם עליות של כ-1%. אלפאבית  עולה ב-10%. אינטל , שהחלה את יום המסחר בעליות של 2%, רושמת עכשיו ירידות של 0.7%. אמזון  יורדת ב-1.7%.

16:30

המסחר בבורסות וול סטריט נפתח בעליות בהובלת הנאסד"ק  שמזנק בכ-1%. מניית אלפאבית  מזנקת בלמעלה מ-10% בעקבות הדוחות שפורסמו אתמול בלילה. אינטל  עולה בכ-2%, לאחר שגם היא פרסמה אמש דוחות טובים, ולאחר שהחברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה.

15:30

בארה"ב התפרסם נתון הצמיחה לרבעון השני, שצפוי היה להצביע על התרחבות של 1.8% במשק האמריקאי. הנתון הסופי חשף התרחבות של 2.1%.

13:25

במסחר בחוזים עתידיים על מדדי וול סטריט נרשמות עליות גלות. מניית אלפאבית  (החברה האם של גוגל) מזנקת במסחר המוקדם לאחר שהחברה פרסמה אתמול לאחר סיום המסחר דוחות טובים לרבעון השני של השנה.

גם מניית אינטל  רושמת עלייה חדה בעקבות דוחות טובים ולאחר שהחברה העלתה את תחזית ההכנסות השנתית שלה. 

מנגד, מניית אמזון  נסחרת בירידה בעקבות אכזבה מתוצאות החברה. 

 

10:45

יום המסחר בבורסות אירופה נפתח במגמה מעורבת, כשהסוחרים בכל העולם ממתינים כעת לפרסום נתוני מאקרו חשובים בארה"ב. 

בארה"ב יתפרסם היום לפני פתיחת המסחר נתון הצמיחה לרבעון השני, שצפוי להצביע על התרחבות של 1.8% במשק האמריקאי. 

במסחר בנפט נרשמות עליות קלות וגם מחיר הזהב נסחר בעלייה קלה סביב 1419 דולר לאונקיה. 

באסיה הסתיים יום המסחר במגמה מעורבת. 

 

08:50

שוק המטבעות הדיגיטליים התקרר משמעותית בחודש האחרון. מחיר הביטקוין, המטבע הגדול בשוויו בשוק, נע הבוקר סביב 9,750 דולר, אחרי ירידה של כ-3% ביממה האחרונה ושל יותר מ-7% בשבוע האחרון. מתחילת החודש צנח שער הביטקוין (BTC) ב-9%. עם זאת, מחירו עדיין גבוה ב-163% משהיה בתחילת 2019.

מחירו הנוכחי משקף לביטקוין שווי שוק של 174 מיליארד דולר - כ-65% משוויו של כלל שוק המטבעות הדיגיטליים, המונה כיום 2,387 מטבעות שונים, לפי נתוני אתר CoinMarketCap. במקום השני בשווי השוק שלו, את׳ר (ETH), המטבע של פלטפורמת הבלוקצ׳יין את׳ריום, איבד בשבוע האחרון 3% מערכו. שער האת׳ר נע הבוקר סביב 215 דולר ליחידה, אחרי שאיבד מערכו 26% מתחילת החודש. עם זאת, מחיר האת׳ר גבוה ב-61% משהיה בתחילת השנה. מחירו היום משקף לאת׳ריום שווי שוק של 23 מיליארד דולר.


07:10

יום המסחר בבורסות אסיה מתנהל תוך ירידות קלות במדדי המניות המובילים, לאחר סגירה שלילית בוול סטריט אתמול. לאחר פרסום נתוני מאקרו אתמול המשקיעים בעולם חוששים כי הפד לא יוריד את הריבית יותר מפעם אחת בחודשים הקרובים. 

מניית ניסאן מוטור רושמת ירידה חדה לאחר שהחברה הכריזה על פיטורי כ-12,500 עובדים במפעליה ברחבי העולם אתמול, בעקבות צניחה של 95% ברווח התפעולי ברבעון האחרון. 

בהמשך להודעת הריבית של ה-ECB אתמול שהותירה ללא שינוי ורמז על תוכנית רכישות נוספת, הכלכלן אזאז זנגנה מחברת שרודרס ציין כי "לקראת סיום כהונתו של דראגי כנשיא ה-ECB, נראה שהוא מעוניין לצאת במפץ. עם זאת, האם עדיין יש לו את הבזוקה הענקית שלו, או שנשאר בידו אקדח מים חלש? אנו חושבים כי פעולותיו מכוונות בכדי למנוע את התחזקות האירו מול הדולר האמריקני; עם זאת, נראה שהוא נכשל במאמציו".