עוד עזיבה בנת"ע: סמנכ"ל המשאבים שרון וולפר הודיע על פרישה

יממה לאחר פרישתה של היועצת המשפטית של נת"ע עו"ד טל דגן, סמנכ"ל המשאבים של החברה האחראית על פרויקט הרכבת הקלה והרכבת התחתית בגוש דן, שרון וולפר, הודיע היום על עזיבתו

שרון וולפר. עוזב את נת"ע / צילום: נת"ע
שרון וולפר. עוזב את נת"ע / צילום: נת"ע

עוד עזיבה בנת"ע. סמנכ"ל המשאבים של החברה האחראית על פרויקט הרכבת הקלה והרכבת התחתית בגוש דן, שרון וולפר, הודיע היום (ד') על עזיבתו, יממה לאחר פרישתה של היועצת המשפטית של נת"ע עו"ד טל דגן. וולפר הובא לחברה על-ידי המנכ"ל יהודה בר-און ושימש תחילה כראש מטה המנכ"ל. בר-און התפטר מנת"ע בסוף מאי על-רקע מחלוקות מקצועיות עם היו"ר רם בלינקוב. שבועיים לאחר התפטרותו של בר-און, היה וולפר מעורב בפנייה יוצאת דופן לשרי התחבורה והאוצר להשאיר את בר-און בתפקידו - פנייה אליה הצטרפו עשרה בכירים בחברה.

במכתב נרגש ששלח הבוקר לבר-און כתב וולפר "כולי תקווה אשר אלה שיבואו אחרינו ידעו לשמר את מה שבנינו כאן וימשיכו לטפח את החברה ולשמור על מעמדה". וולפר, שכתב לבר-און כי למד ממנו שיעור בהפיכת הבלתי אפשרי לאפשרי פתח את מכתבו בציטוט מתוך ספרו של לואיס קרול "מבעד למראה ומה אליס מצאה שם" בו אומרת אליס למלכה הלבנה "אין טעם לנסות, אי אפשר להאמיןם בדברים בלתי אפשריים" והמלכה משיבה לה: "פשוט אין לך הרבה ניסיון. כשהייתי בגילך התאמנתי בזה חצי שעה כל יום. לפעמים הצלחתי להאמין בשישה דברים בלתי אפשריים עד ארוחת הבוקר".