אמדוקס עקפה את התחזיות: הרווח הנקי גדל ב-10% ל-163 מיליון דולר

ההכנסות משקפות צמיחה של 2.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד • מתחילת שנת הכספים הסתכמו הכנסות אמדוקס בכ-3.1 מיליארד דולר, עלייה של 2.8% לעומת התקופה המקבילה • הרווח הנקי גדל ב-10.6% ברבעון ל-163 מיליון דולר, וב-2% מתחילת השנה, ל-448 מיליון דולר

בניין אמדוקס / צילום: איל יצהר
בניין אמדוקס / צילום: איל יצהר

אמדוקס פרסמה אתמול (ד') לאחר סיום המסחר בוול סטריט את דוחות הרבעון הפיסקאלי השלישי, בהם עקפה את תחזית הרווח שמסרה בעבר. במקביל, הודיעה החברה על רכישה נוספת. אמדוקס  היא ספקית פתרונות ומערכות IT לחברות טלקום, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 8.5 מיליארד דולר, לאחר עלייה של 7% במחיר המניה מתחילת 2019.

שנת הכספים של אמדוקס מתחילה באוקטובר כך שהדוחות שפורסמו אתמול מסכמים את הרבעון השלישי (שהסתיים ביוני). אמדוקס הציגה ברבעון הכנסות של קצת מעל מיליארד דולר, בהתאם לתחזיות האנליסטים והחברה. ההכנסות משקפות צמיחה של 2.2% בהשוואה לרבעון המקביל. מתחילת שנת הכספים הסתכמו הכנסות אמדוקס בכ-3.1 מיליארד דולר, עלייה של 2.8% לעומת התקופה המקבילה.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), הרווח ברבעון היה 131 מיליון דולר, בהשוואה ל-91.5 מיליון דולר ברבעון המקביל ול-124 מיליון דולר ברבעון הקודם. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה, הרווח הנקי GAAP צמח ב-15.2% ל-357 מיליון דולר.

על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי גדל ב-10.6% ברבעון ל-163 מיליון דולר, וב-2% מתחילת השנה, ל-448 מיליון דולר. הרווח הנקי למניה ברבעון היה 1.19 דולר, גבוה ב-8 סנטים מתחזיות האנליסטים, ומתחילת השנה הוא מגיע ל-3.23 דולר.

תוצאות הרבעון של אמדוקס
 תוצאות הרבעון של אמדוקס

אמדוקס ייצרה ברבעון 164 מיליון דולר מפעילות שוטפת והתזרים החופשי הסתכם ב-129 מיליון דולר. בסוף הרבעון היו לה בקופה כ-458 מיליון דולר, לאחר שרכשה מניות של עצמה ב-89 מיליון דולר ברבעון. החברה תחלק דיבידנד של 28.5 סנט למניה (ובסה"כ כ-39 מיליון דולר) בספטמבר. כאמור, היא הודיעה גם על רכישת חברה - TTS Wireless מארה"ב, ספקית שירותי הנדסת רשתות סלולריות המתמחה באופטימיזציה ובתוכנה לרשתות, בתמורה ל-50 מיליון דולר במזומן, עם תמורה נוספת אפשרית בעתיד בכפוף לעמידה במדדי ביצוע. הרכישה לא אמורה להשפיע על רווחי אמדוקס (Non-GAAP) בשנה שלאחר השלמתה.

"אנו שמחים לדווח על תוצאות איתנות ברבעון השלישי אשר כללו הכנסות שיא, רווחיות יציבה, תזרים מזומנים חופשי בריא ואת הרבעון החזק ביותר בתחום השירותים המנוהלים", אמר שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל אמדוקס. "בדגש על מהמחויבות שלנו להיות הספקית העצמאית המובילה של שירותי רשת עבור G5 והדור החדש של רשתות פתוחות מבוססות-ענן, אנו נרגשים להודיע היום על הרכישה של TTS Wireless. עם הניסיון המוכח שלה בשטח בתחום התכנון והאופטימיזציה של רשתות 5G, אנו מאמינים כי TTS Wireless תרחיב באופן מיידי את מעגל הלקוחות שלנו בקרב חברות תקשורת אמריקאיות מובילות".

לדבריו, "אנו שבעי רצון מהביצועים האופרטיביים והפיננסיים שלנו בשנת הכספים עד כה, ונכנסים לרבעון הרביעי עם מומנטום מכירות חזק. אנו במסלול להשגת היעדים השנתיים שלנו לגידול בהכנסות, בנטרול השפעת תנודות בשערי החליפין, ולתזרים המזומנים החופשי המנורמל. מעבר לכך, אנו צופים כעת לספק גידול ברווח המדולל למניה Non-GAAP בטווח של 6.2%-7.8% עבור שנת הכספים 2019 כולה, כשמרכז הטווח מייצג גידול של כחצי אחוז מעל לתחזית הקודמת שלנו".

התחזית הקודמת הייתה לצמיחה של 4.5%-8.5% ברווח הנקי למניה.

ברבעון הרביעי אמדוקס צופה הכנסות של 1.055-1.015 מיליארד דולר ורווח נקי Non-GAAP של 1.04-1.1 דולר.