הפסקת חשמל משתקת את לונדון: נוסעים הורדו מהרכבת התחתית

הפסקת החשמל פגעה בחלקים גדולים בלונדון ובאזורים הסמוכים לעיר • רמזורים הפסיקו לפעול, הרכבות התחתיות אינן פועלות

האזור הפיננסי של לונדון. העתיד של אחד המרכזים הפיננסיים הגדולים בעולם לוט בערפל 
צילום: רויטרס, Hann
האזור הפיננסי של לונדון. העתיד של אחד המרכזים הפיננסיים הגדולים בעולם לוט בערפל צילום: רויטרס, Hann

דווקא בשעות העומס של ערב שישי, הפסקת חשמל שיתקה את לונדון והאזורים הסמוכים אליה, תוך שיבוש תנועת הרכבת התחתית והרמזורים ברחבי העיר.

 

חברת החשמל בבריטניה צייצה בטוויטר "אנו מודעים להפסקת חשמל נרחבת הפוגעת באזור גדול של לונדון ובדרום מזרח. אנו מאמינים כי הדבר נובע מכישלון ברשת של חברת National Grid's, המשפיע על לקוחותינו. ייתכן שלא נוכל לענות על ציוצים פרטניים בשלב זה. אנא עקוב אחר העדכונים שלנו".

חברת החשמל האחראית על דרום מערב ווילס צייצה אף היא שהיא חווה "אירוע גדול בתשתית החשמל הלאומית."

 

מהחברה נמסר כי "אנו נמצאים בתהליך של שיקום התשתית כעת ונספק עדכונים נוספים בהקדם האפשרי".

מחברת הרכבת הלאומית נמסר כי גם הם חווים שיבושים בעקבות הפסקת החשמל הנרחבת.

 

בתחנת הרכבת City Thameslink בלונדון הורו לנוסעים לרדת מהרכבות, ומנעו עלייתם של נוסעים שביקשו לעלות על הרכבות. עשרות נוסעים החלו לצעוד לתחנות אחרות,או חיפשו דרכים אחרות לשוב לביתם.

ניק הורסלי, עורך דין מברייטון שניסה להגיע לביתו לאחר יום עבודה אמר כי "זה מרגיז מאוד בערב שבת. פעם הרכבת הייתה איטית ולא נוחה, אבל עכשיו זה איטי ולא אמין. בדיוק סיימתי משפט בן חמישה ימים. אני עייף ורוצה לחזור הביתה".

הפסקת החשמל הביאה לשיבוש במספר קווי רכבת מחוץ ללונדון, כולל אקספרס גטוויק, כך על פי נתוני הרכבת הלאומית. היא גם השפיעה על השירותים בקו ויקטוריה של הרכבת התחתית של לונדון, ושיתקה כמה רמזורים, כך מסרה רשות התעבורה בעיר.