דוח פינטק | פודקאסט

למה הבנקים לא ממהרים להתאים עצמם לחדשנות הדיגיטלית?

משתמש הקצה הפיננסי שואף להתקשר לבנק או לחברת הביטוח באופנים מגוונים ומהירים - בטלפון, בצ'ט, במייל, ואולי בקרוב באמצעות אביזרים לבישים, ממש כמו בסרטים • אבל איך מתמודד גוף ענק שפועל עם מערכת מונוליטית אחת שלא מסוגלת להשתנות מהר? • האזינו לפודקאסט "דוח פינטק"

איך תתמודד נושאת מטוסים ענקית עם סירות מירוץ מהירות? המשל הזה צריך ללמד אותנו דבר או שניים על ציפיות חדשות של לקוחות וצוותים פיננסיים שונים שעובדים במקביל מול ענן היברידי. בכל העולם ישנו משתמש קצה השואף להתקשר לבנק או לחברת הביטוח באופנים מגוונים ומהירים - בטלפון, בצ'ט, במייל, ואולי בקרוב באמצעות אביזרים לבישים ו"נוף" של מציאות רבודה. אבל איך מתמודד גוף ענק שפועל עם מערכת מונוליטית אחת שלא מסוגלת להשתנות מהר?

ד"ר אושי שהם-קראוס מספר איך חברת אורנג' הפכה למעין בנק; ואיך כלי ניהול ענן מאפשרים עבודה מורכבת לצורך התאמה ללקוח ועל טרנספורמציה בארגון.

אורחים: גבי זודיק, דירקטור עולמי למחקר בלוקצ'יין ופלטפורמות IOTבחברת IBM; ואורי חייק, סמנכ"ל טכנולוגיות ומנהל קשרי סטארט-אפים ומפתחים, גם הוא מחברת IBM ישראל.

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.

המוזיקה בפרק מאת Kevin Macleod