SofWave גייסה 8.4 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות בהייטק של קבוצת האחים עופר

החברה בגרה מחממת אלון מדטק של שמעון אקהויז • הטכנולוגיה של החברה נקראת אולטרה סאונד פרקציונלי • המכשיר מפיק גלי על-קול בתדירות גבוהה, המייצרים אנרגיה שחודרת לרקמת העור

ד"ר שמעון אקהויז / צילום: איל יצהר
ד"ר שמעון אקהויז / צילום: איל יצהר

חברת SofWave Medical המפתחת מכשור רפואי לתעשיית האסתטיקה, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 8.4 מיליון דולר. את הסבב הובילו קרן XT Hi-Tech, קרן ההשקעות בהייטק של קבוצת האחים עופר, יחד עם ד"ר שמעון אקהויז, שיסד את חממת אלון מדטק ממנה בגרה החברה. בסבב השתתפו משקיעים נוספים, ישראליים ואמריקאים.

הטכנולוגיה של החברה נקראת אולטרה סאונד פרקציונלי. המכשיר מפיק גלי על-קול בתדירות גבוהה, המייצרים אנרגיה שחודרת לרקמת העור. על פי מחקרים שערכה החברה, האנרגיה היו מעודדת חידוש קולגן ויצור אלסטין אשר גורמים למיצוק ומראה צעיר יותר של העור. טכנולוגיה פרקציונלית בשוק קיימת טכנולוגיה פופולרית של לייזר פרקציונלי, אולם זהו מכשיר האולטרה סאונד הפרקציונלי הראשון. כמו הלייזר הפרקציונלי, גם האולטרה סאונד יוצר נקודות קטנות של נזק בעומק העור, ותהליך הריפוי מתפשט גם לנקודות בהן לא נעשה נזק, כך שניתן להשיג התחדשות של העור בנזק מופחת לעומת טיפולים אחרים. למוצר אישור CE, והיא הגישה בקשה לאישור FDA.

במקביל לסבב הגיוס הודיעה החברה על מינויו של לואיס סקאפורי לתפקיד מנכ"ל החברה. בעבר היה סקאפורי מנכ"ל חברת האסתטיקה הרפואית המוביל סינרון קנדלה בתקופת המיזוג בין החברות. אקהויז היה יזם, מנכ"ל ויו"ר סינרון, והקשר של סקאפורי לחברה נוצר דרך מפגש זה.

ד"ר אקהויז, המשמש גם כיו"ר סופווייב, אמר היום כי: "סבב הגיוס יאפשר לנו לממש בנחישות את תוכניותנו לבנות ולמצב את סופווייב כחברה מובילה בשוק האסתטיקה העולמי. אנו שמחים מאוד על כך שלו יוביל את החברה. אין ספק כי הניסיון והמומחיות שלו יסייעו בבניית המותג בשוק הרפואה האסתטית העולמי. אני נרגש מאד לעבוד שוב עם לו ולחלוק עמו את החזון לשוק הטיפולים האסתטיים".

סקאפורי אמר כי: "אני נרגש מאוד להצטרף לחברה. יש לנו הזדמנות יוצאת דופן להביא לשוק פתרונות חדשים לגמרי לטיפולי פנים; טיפולים פשוטים מבוססים טכנולוגיה חדשנית ומתוחכמת. אין לי ספק שלעבוד שוב עם ד"ר שמעון אקהוייז, כמו גם עם צוות שלם של אנשי תעשייה מנוסים ומוכשרים יסייע בבנייה ובמיצוב של סופווייב כחברה המזוהה עם חדשנות ומובילות בשוק מכשירי האסתטיקה".

יואב זבה, מנכ"ל XT Hi-Tech, אמר: "הטכנולוגיה של סופוויב נותנת פתרון לצרכים חיוניים בשוק האסתטיקה אשר טרם ניתן להם מענה. ההשקעה מתאימה למדיניות שלנו ואנו שמחים ונרגשים על ההזדמנות לעבוד עם ד"ר שמעון אקהויז ועם לו סקפורי, שהם מהיזמים והמנהלים המובילים בעולם בתחום המכשור הרפואי בכלל והאסתטיקה בפרט".

סופווייב מדיקל נוסדה בשנת 2015 ומטה החברה, המו"פ והייצור שלה ממוקמים בישראל. לחברה משרד נוסף בקליפורניה, ארה"ב.