מנכ"ל חדש לקבוצת אי.די.בי-דסק"ש: ערן סער, מנכ"ל קבוצת ההחזקות הציבורית אקויטל

סער  כיהן במהלך השנים בשורת תפקידים בכירים בסקטור הפרטי והציבורי, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל קבוצת ההחזקות הציבורית אקויטל • יו"ר דירקטוריון אי.די.בי ודסק"ש, אדוארדו אלשטיין: "סער מביא עימו עשרות שנים של ניסיון במגזר הפרטי והציבורי"

דירקטוריון אי.די.בי ודירקטוריון דסק"ש, בשליטתו של איש העסקים אדוארדו אלשטיין, הודיעו הערב היום (ה') על מינויו של ערן סער לתפקיד מנכ"ל קבוצת אידיבי/דסק"ש. סער (47), כיהן במהלך השנים בשורת תפקידים בכירים בסקטור הפרטי והציבורי, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל קבוצת ההחזקות הציבורית אקויטל, הפועלת בענפי הנדל"ן והאנרגיה, והוביל את שינוי מבנה ההחזקות של הקבוצה באמצעות צעדי מיזוג ורכישות בישראל ובעולם, זאת לצד הובלת הפיתוח העסקי של מאגר הגז הטבעי "תמר" כמנכ"ל ישראמקו נגב 2.

עוד קודם לתפקידו כמנכ"ל אקויטל, כיהן סער במשך כשנתיים כסמנכ"ל הכספים והיה אמון על פעילותן הפיננסית של כלל החברות בקבוצה. בסקטור הציבורי, סער כיהן בתפקיד סגן מנהל אגף התאגידים ברשות לניירות ערך והוביל גם במסגרת תפקיד זה מהלכים חשובים רבים.

סער, עורך דין ורואה חשבון מוסמך, הינו בוגר הפקולטה למשפטים (LLB), בעל תואר שני במימון ובעל תואר ראשון בחשבונאות ומשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים.

לדברי קבוצת אי.די.בי-דסק"ש, הבחירה בסער מהווה צעד מהותי ביישום האסטרטגיה של הקבוצה למינוי דמות בכירה בעלת ניסיון עשיר בפעילות דומה של ניהול קבוצת החזקות, זאת במטרה למצב את פעילותה העסקית ואיתנותה הפיננסית של הקבוצה במגוון ענפי הפעילות.

קודם להודעת קבוצת אי.די.בי-דסק"ש, דיווחו אקויטל והחברות הבנות נפט וישראמקו, כי סער יסיים את תפקידו כמנהל החברות בקבוצה בעוד שלושה חודשים.

יו"ר דירקטוריון אי.די.בי ודסק"ש, אדוארדו אלשטיין, בירך ואמר: "סער מביא עימו עשרות שנים של ניסיון במגזר הפרטי והציבורי. אנו מאמינים כי יכולת הניהול שהוכיח במהלך תפקידיו הרבים והניסיון שצבר יסייעו לקבוצה לעמוד בפני האתגרים ולמנף את פעילותה העסקית בכלל החברות בקבוצה".