רונן שילה ממשיך להקטין ההחזקה בפריון: מכר בחודשים האחרונים מניות בכ-1.7 מיליון דולר

שילה הפך לבעל מניות בפריון ב-2013, כשהחברה רכשה את חטיבת סרגלי הכלים של החברה שייסד, קונדואיט

דורון גרסטלר, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי
דורון גרסטלר, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

רונן שילה ממשיך להקטין את ההחזקה שלו במניות פריון , ובחודשים האחרונים מכר כ-365 אלף מניות בתמורה כוללת של כ-1.7 מיליון דולר. המחירים בהם נמכרו המניות נעו בין 3-6.8 דולר, ובדומה ליתר בעלי המניות בחברה, גם שילה נהנה מהעלייה החדה במחיר מניית פריון ביולי-אוגוסט האחרונים. המניה זינקה אז ביותר מפי 2, אם כי מאז סוף אוגוסט היא נחלשה ב-26% וכעת נסחרת במחיר של 4.98 דולר שמשקף לחברה שווי שוק של 139 מיליון דולר.

שילה כבר מכר בתחילת השנה חלק מהמניות שלו בתמורה ל-3 מיליון דולר, וחתם על הסכם עם בנק ההשקעות ווליו בייס להקצאת אופציות לרכישת מניות פריון שבידיו, אך האופציה לא מומשה. כעת הוא מוכר חלק נוסף מהמניות ויורד להחזקה של 4.2% בפריון לעומת 5.6% קודם לכן.

פריון, המנוהלת על ידי דורון גרסטל, מספקת תוכנות ושירותים שנועדו לסייע למפתחי תוכנות ואפליקציות בהפצה ובמוניטיזציה. פעילות נוספת של החברה היא פיתוח והפצה של קמפיינים פרסומיים. שילה הפך לבעל מניות בפריון בשנת 2013, כשהחברה רכשה את חטיבת סרגלי הכלים של החברה שייסד, קונדואיט, בעסקת מניות. לפני שלוש שנים הוביל שילה מאבק בהנהלה הקודמת של פריון והעלה טענות נגד האסטרטגיה העסקית שלה, לאחר ששווי ההחזקה שלו צנח בעשרות אחוזים. מאז התחלף המנכ"ל ובוצעה תוכנית טרן-אראונד בחברה. ברבעון השני של השנה הכנסות פריון הסתכמו ב-63.6 מיליון דולר, עלייה קלה של 1.2% מהרבעון המקביל אשתקד, והרווח הנקי גדל מ-986 אלף דולר ברבעון המקביל ל-2.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2019.