נתניהו בישיבת הליכוד בירושלים: "אסור שתקום ממשלה שנשענת על מפלגות אנטי ציוניות ערביות"

נתניהו ציין בישיבת הליכוד באוריינט אקספרס כי השר יריב לוין יעמוד בראש צוות המו"מ הקואליציוני • לדברי דובר הליכוד, בלוק הימין יהיה מתואם לגבי 55 המנדטים שהם מייצגים

נתניהו וראשי סיעות הימין / צילום: הליכוד
נתניהו וראשי סיעות הימין / צילום: הליכוד

במהלך ישיבת סיעת חברי הליכוד באוריינט אקספרס אמר בנימין נתניהו כי השר יריב לוין יעמוד בראש צוות המו"מ הקואליציוני ויוביל את נציגי 55 הח"כים שתומכים בממשלתו.

נתניהו אמר שהוא מזהיר מפני הקמה של ממשלה מסוכנת הנשענת על המפלגות הערביות: "בעת הזו יותר מאי פעם אל מול האתגרים העומדים על הפרק, אסור שתקום ממשלה שנשענת על מפלגות אנטי ציוניות ערביות. נעשה כל מאמץ למנוע ממשלה מסוכנת כזו. זו המחויבות שלנו לבוחרינו".

במהלך המפגש נתניהו הודה לחברי הליכוד על התמיכה בו: "אתם התבטאתם בצורה חדה והבהרת לציבור שאתם תומכים בו. בעזרת השם נקים ממשלה חזקה ציונית".

מוקדם יותר, ראשי סיעות הימין התכנסו אצל נתניהו במשרד ראש הממשלה וסיכמו שינהלו את המו"מ הקואליציוני כבלוק ימין אחד בהובלת נתניהו. לדברי דובר הליכוד, הבלוק הזה יהיה מתואם לגבי 55 המנדטים שהם מייצגים: הליכוד עם 31, ימינה עם 7, יהדות התורה 8 מנדטים וש"ס 9 מנדטים.

בפגישה עם ראש הממשלה נתניהו השתתף השר יריב לוין וראשי הסיעות: יעקב ליצמן, משה גפני, נפתלי בנט, הרב רפי פרץ, איילת שקד, בצלאל סמוטריץ'. השר אריה דרעי נפגש נתניהו מוקדם יותר הבוקר, מאחר ולא יכל להשתתף בפגישה בשל אזכרת השר לשעבר דוד אזולאי.