כוזהינוף חוגגים עם האורחים, תושבי שכונת בבלי בפקקים

משפחת כוזהינוף ארגנה אתמול מסיבה סוערת בשכונת בבלי המנומנמת בצפון תל אביב, והשכנים התלוננו על פקקי ענק, על המוזיקה ועל פירוטכניקה מהמסיבה: "אי אפשר היה לזוז. נאלצנו לאטום את כל החלונות"

על השאלה האם שכונת בבלי בצפון תל אביב היא "שכונה מנומנמת" או לא, אפשר להתווכח. מה שברור הוא שאמש, חלק גדול מתושבי השכונה לא הצליח לישון. החל משעות הערב המוקדמות, החלו לעלות בדף הפייסבוק המקומי של תושבי השכונה, תלונות חוזרות ונשנות הכוללות תמונות וסרטונים על כך שמסיבה שערכה משפחת כוזהינוף, הבונה את מגדל הדירות בבלי בראשית בגבעת עמל שבשכונה, גרמה לפקקי ענק ברחובות הסמוכים, וגם מי שנותר ספון בביתו סבל מהמוזיקה ומהפירוטכניקה שבראש הגבעה.

פקקים בשכונת בבלי / צילום: תמונה פרטית
 פקקים בשכונת בבלי / צילום: תמונה פרטית

"אני גרה בבניין שממנו עולים לגבעת עמל", סיפרה ל"גלובס" ת' תושבת השכונה. "זו לא הפעם הראשונה שהם עורכים כאן אירועי ענק, אבל הפעם זה כלל אורות ומוזיקה בווליום מטורף. כדי שהילדים יוכלו לישון, נאלצנו לאטום את כל החלונות. מה שהפריע במיוחד היה שכשהלכתי להחזיר בערב את בתי מחברה, גיליתי שהרחוב חסום משני הכיוונים ברכבים של אורחי המסיבה וכמובן של תושבים שמנסים לחזור הביתה, ואין לי אפשרות להוציא את הרכב. אי אפשר היה לזוז.

"בהתחלה חברת השמירה שלהם סגרה את העלייה לגבעה ואמרה שרק מי שמגיע לאירוע יכול לעלות. אז התחילו צרחות. השומר עמד חסר אונים. אומנם היו שאטלים למקום, אבל גם הם הגבירו את העומס, מה גם שהרבה אורחים החליטו להגיע בכל זאת ברכב פרטי, וחלקם אף חנה בחניות פרטיות של בניינים בשכונה. אצלנו למשל, שתי חניות נתפסו וראיתי בפייסבוק שהיו מקרים נוספים". בצד החיובי של הדברים מציינת ת', כי המשטרה והעירייה סייעו ועשו סדר בבלגן, וגם המוזיקה פסקה בסופו של דבר בדיוק בשעה 23:00.

ובינתיים על הגבעה: האורחים, שחלקם הגיע בשאטלים, חגגו את פרוס השנה החדשה. לצד המוזיקה, אחד מרגעי השיא של המסיבה היה מסך ענק שהוצב על המנוף שבונה את מגדל בראשית, עליו הוקרנה הדמיה לנוף הנשקף מהקומה ה-44 של המגדל, הכולל כמובן גם את השכונה השקטה שתחתיו. 

משקיפים על המסיבה / צילום: תמונה פרטית
 משקיפים על המסיבה / צילום: תמונה פרטית

האחים אורן, יקי ומוטי כוזהינוף, האם נורית כוזהינוף, ורינת, רעייתו של מוטי, קיבלו את פני האורחות והאורחים, בהם: ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; עו"ד ג'קי בלנקה; איש העסקים ג'קי בן זקן שהגיע יחד עם משה חוגג, בעלי קרן ההון סיכון סינגולריטים ובעלי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים; רמי לוי, בעל השליטה ברמי לוי שיווק השקמה; שמואל פרנקל, מנכ"ל וממיסדי אפסילון; אופיר פינס-פז, ראש המכון לחקר השלטון המקומי באוניברסיטת תל אביב; היזם יוסי אברהמי; עו"ד גדעון פישר; פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא; ועוד רבים אחרים. 

ממשפחת כוזהינוף נמסר בתגובה: "לטובת האירוע הושכר חניון ייעודי במתחם הבורסה ברמת גן והופעלו שאטלים של רכבי לנדרובר. ייתכן שמספר אורחים בחרו לחנות בשכונה".