נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: גנץ מנסה לברוח מהחלטה

עוד אמר נתניהו בישיבת הסיעה כי "אנחנו נמצאים במאמץ גדול בימים האחרונים לנסות להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שהבוחר החליט"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (ה') לישיבת סיעת הליכוד, כשעה לפני השבעת הכנסת במליאה, כאשר במקביל השימוע על תיקיו הפליליים ממשיך להיערך במשרד המשפטים.

בישיבת הסיעה אמר נתניהו כי "אנחנו נמצאים במאמץ גדול בימים האחרונים לנסות להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שהבוחר החליט. זה דבר מובן מאליו, לדמוקרטיה יש דרך לבטא את עצמה בהחלטות הציבור בבחירות. למעלה ממיליון איש בחרו בי, ועוד למעלה ממיליון בחרו בי בדרך עקיפה", אמר נתניהו.

באשר ליציאה מהירה לפריימריז במפלגה, נתניהו לא השיב לשאלות העיתונאים, אך כשעה קודם לכן צייץ ח"כ גדעון סער "אני מוכן", בהתייחס לרעיון הקדמת הפריימריז - תוך שהוא רומז על התמודדות אל מול נתניהו.

בישיבת הסיעה אמר נתניהו כי יו"ר כחול לבן בני גנץ קיבל גם הוא למעלה ממיליון קולות, אך לשניהם אין מספיק כדי להקים ממשלה: "גנץ כנראה מנסה לברוח מן ההחלטה. הוא מציע לשנות את התהליך הדמוקרטי. אני לא מתכוון להיענות לכך. אנחנו צריכים ללכת יחד ולהביא ישועה למדינת ישראל".

בדבריו על שינוי ההליך הדמוקרטי, רמז נתניהו כי בסיעת כחול לבן מבקשים להקים ממשלה עם בכיר אחר מן הליכוד, שהוא אינו נתניהו.